دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی

دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی
دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین
شماره تماس:
09337263827
پشتیبانی واتساپ : 09337263827
آدرس رسمی سایت : https://dizelshop.com/


۱۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایسنا : ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سنگین تولیدی بهمن ماه امسال، نشان می‌دهد که خودروسازان داخلی در تولید خودروهای سنگین عملکرد بسیار بهتر از تولید خودروهای سبک و به‌خصوص وانت‌ها از خود به جای می‌گذارند. بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی بهمن ماه سال جاری، در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر و در گروه کامیونت‌ها، NPR۷۵K و NMR۸۵ که همگی تولیدی شرکت بهمن‌دیزل هستند، بالاترین سطح کیفیت را کسب کرده‌ و پنج ستاره‌ای شده‌اند. این در حالی است که در بهمن ماه نسبت به دی ماه، مینی‌بوس ایسوزو سحر و کامیونت NPR۷۵K ارتقای کیفی داشته و از چهار ستاره، به پنج ستاره کیفی رسیده‌اند اما کامیونت NMR۸۵ در دی ماه هم پنج ستاره تولید شده بود.
در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس همان‌طور که اشاره شد، مینی‌بوس ایسوزو سحر پنج ستاره کسب کرده و پس از آن ون مسافربری وانا شرکت ایران‌خودرو دیزل و مینی‌بوس شیلر بهمن‌دیزل توانسته‌اند در این ارزیابی چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند. همچنین در این گروه، مینی‌بوس آرین ساخته شرکت ایران‌خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده است. در بخش مسافربری، در گروه اتوبوس‌ها، اتوبوس شهری ATROS ایران‌خودرو دیزل سه ستاره‌ای شده است. در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، از محصولات گروه خودروسازی بهمن‌دیزل همان‌طور ذکر شد، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K تمام پنج ستاره کیفی را از آن خود کرده‌اند و کامیونت شیلر بهمن دیزل و کامیونت الوند ساخته شرکت سایپادیزل چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند . کامیونت الوند نیز در بهمن ماه ارتقای کیفی داشته و دی‌ماه سه ستاره بوده است. در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH سیبا موتور سه ستاره کیفی را به دست آورده‌اند. در دسته کشنده‌ها هم خودروی کشنده نیو فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل و کشنده FAW J۶ سیباموتور هریک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین کشنده سیتراک C۷ شرکت پیلسان هم در رده خودروهای سه ستاره کیفی قرار گرفته است. این گزارش نشان می‌دهد شرکت‌های خودروساز در حوزه خودروهای سنگین، نسبت به سازندگان سایر خودروها، به‌خصوص سازندگان وانت‌ها عملکرد بسیار بهتری از خود به‌جا می‌گذارند. در حالی که در وانت‌ها بالاترین سطح کیفیت اکتسابی، سه ستاره است؛ در گروه خودروهای سنگین حداقل کیفیت سه ستاره بوده و اکثریت خودروها چهار ستاره و پنج ستاره‌ هستند.

 

فروشگاه لوازم یدکی خودرو سنگین

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

پیشرو دیزل آسیا pishro diesel asia
شرکت پیشرو دیزل آسیا یکی از بزرگ ترین مونتاژ کنندگان کشور می‌باشد. این شرکت در سال 1357 توسط سید علی مرتضوی تاسیس شد ، این شرکت در زمان تاسیس خود بسیار پیشرفت کرد و امروزه به دلیل داشتن خط تولید های بسیار یکی از بزرگ ترین مونتاژ کنندگان داخلی محصوب می‌شود ، محصولات تولیدی توسط این شرکت خط تولید کامیون های داف مدل پرسیکا را دارد و یکی از نمایندگی های این شرکت را در دست دارد به دلیل داشتن نیرو های فعال در زمینه تولید و مونتاژ انواع اتوبوس و مینی بوس های شرکت داف جزء بزرگ ترین مونتاژ کنندگان داخلی محسوب می‌شود.

ساخت انواع اتوبوس های درون شهری و برون شهری بر پایه گاز طبیعی و بدون آسیب به محیط زیست ، دارای خط تولید اتوبوس های بنز برون شهری ، ساخت قطعات و بدنه مینی بوس بنز 309 یکی از بزرگ ترین محصولات تولیدی این شرکت محسوب می‌شود. شرکت پیشرو دیزل اولین تولید کننده اتوبوس ها و مینی بوس های بر پایه گاز سی ان جی می‌باشد ، یکی از مزیت های این نوع محصولات داشتن آلایندگی یورو 6 می‌باشد. شرکت پیشرو دیزل تنها دارای مجوز ساخت و مونتاژ بعضی از قطعات و خودرو های شرکت داف و بنز را دارد.

 

لوازم یدکی پیشرو دیزل آسیا را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

عکس کامیون ولوو

 زیباترین تریلی های ولوو 

عکس پس زمینه

عکس کامیون ولوو 

تصویر کامیون ولوو

عکس زیباترین کامیون

قطعات ولوو

قطعات کامیون ولوو

لوازم یدکی کامیون ولوو

خدمات کامیون ولوو

لوازم یدکی ولوو در تهران

آلبوم عکس کامیون های ولوو اف هاش (FH) | زیباترین تریلی های ولوو | عکس پس زمینه

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات پارس لودرز

پارس لودرز Parsloaders

این شرکت در سال 1365 فعالیت خود را در زمینه ساخت ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی آغاز کرد این شرکت در ابتدا با واردات محصولات شرکت های بسیار معروف در این زمینه به واردات ماشین آلات سنگین بسیار معروف بود ، اما امروزوه با داشتن خط تولید ماشین آلات سنگین توانسته است به خوبی بازار داخل را در دست گرفته و مشتریان بسیاری را در این بازه فعالیت خود تا به امروز به دست آورده است این شرکت با داشتت نمایندگی ماشین های سنگین شرکت هیوندای در ایران توانسته است محصولات این شرکت را به ایران وارد کند ، از محصولات تولیدی و وارداتی توسط این شرکت می‌توانیم به انواع مینی لودر ها جرثقیل ها و انواع ماشین های راه سازی اشاره کرد.

این شرکت تا به امروز توانسته است به خوبی از پس محصولات فروخته شود توسط خود به خوبی بر آید و ضامن خدمات پس از فروش محصولات خود باشد به همین دلیل سبب شده است این شرکت بتواند به خوبی نسب به دیگر شرکت ها خدماتی که به مردم ارائه میدهد را تضمین کند و تا سال های سال محصولات خود را ضمانت کند و با داشتن نمایندگی های فعال در تمام نقاط ایران و همچنین مهندسان خبره در این زمینه بتواند بازار را از محصولات خود راری نگه دارد. یکی از خدمات مهم انجام شده توسط این شرکت ارسال مهندسان خبره به کشور کره جنوبی برای گذراندن آموزش های لازم و در نهایت به کارگیری از این افراد در زمینه پشتیبانی و تعمیرات محصولات تولید شده و وارد شده توسط این کمپانی می‌باشد.

لودر کاواساکی 115 ZV-2 از تولیدات این شرکت می باشد

لوازم یدکی پارس لودرز را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

ماک هم برقی شد

جمع‌آوری زباله با ماک برقی جدیدترین کسب و کار خودروساز قدیمی آمریکا است.

بیت ران – ماک سازنده مشهور کامیون‌های امریکایی به تازگی از یک بارکش بزرگ شهری با قوای محرکه تمام برقی رونمایی کرده که مشخصات جالبی دارد. این برند که زیرمجموعه بخش کامیون‌سازی ولوو است، کامیون LR برقی را با باتری‌های مخصوص ۶۰۰ واتی که از موادی نظیر منگنز، لیتیوم و اکسید کبالت در ساخت آن استفاده شده، سود می‌برد.

این باتری توانی معادل ۳۴۹ اسب بخار را به ماک LR می‌دهد تا در برابر رقبای دیزلی سرافکنده نباشد. ماک اعلام کرده شهرداری نیویورک برای ارتقا سیستم تخلیه فاضلاب شهری اولین خریدار عمده این محصول برقی است تا ماک در این بخش رقابتی جدی با بی.وای‌.دی چین (BYD) را که در همین کلاس محصولاتی دارد، آغاز نماید. شرکت ماک از اولین برندهایی بود که در دهه ۴۰ خورشیدی تولید خودرو در ایران را اغاز کرد.

منبع :هفت صبح

 

قطعات ماک را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات بی بن

بی بن Beiben
یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده قطعات در چین می‌باشد ، شرکت بی بن دارای کارخانه های بسیار می‌باشد ، این شرکت تا چند سال پیش یکی از شرکت های تولید کننده قطعات داخلی کامیون های شرکت بنز بوده است و قطعات مصرفی و اصلی کامیون ها و کشنده های شرکت بنز را تولید می‌کرده ، با استفاده از متد های تولیدی مدرن و همچنین داشتن قدرت بسیار بالا برای تولیدات ماشین های سنگین توانسته است پس از تمام شدن قرار داد آن با شرکت بنز به سمت اجرا و تولید محصولات خود روی آورد و بتواند محصولات خود را با قیمتی مناسب وارد بازار های جهانی کند به همین سبب استفاده از جدید ترین و مدرن ترین محصولات روز دنیا سبب شده است قیمتی نسبتا پایین تر را در محصولات این شرکت در مقابل سایر رقبا شاهد باشیم.

استفاده از گیربکس های شرکت ZF آلمان یکی دیگر از مزیت های محصولات شرکت بی بن می‌باشد ، این شرکت به دلیل داشتن تجربه بسیار بالا در ساخت و مونتاژ ماشین های سنگین شرکت بنز امروزه به خوبی می‌تواند محصولات خود را تولید کند و با کیفیتی خوب وارد بازار کند اما هنوز به دلیل پایین بودن تولیدات و محصولات شرکت Biben این شرکت توانسته است تنها بازار داخلی کشور چین را تامین کند و در آینده ای نزدیک محصولات آن به تمام نقاط جهان ارسال خواهد شد. نمایندگی محصولات شرکت بی بن در ایران شرکت تیراژ دیزل می‌باشد که در حال حاضر وظیفه واردات و تامین قطعات آن را برعهده دارد.

کمپرسی بی بن NG80A-2634

لوازم یدکی بی بن را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

در مدت تحریم‌ها و با توجه به اینکه همه شرکای چینی و اروپایی از کشور خارج شدند، کمبود کالا به یکی از مشکلات تولید کامیون تبدیل شده که همین کمبود کالاها باعث افزایش قیمت کامیون شده است.

به گزارش اسپات نیوز،حدود ۶۰ سال پیش صنعت تولید کامیون در ایران با بنیان‌گذاری مرحوم «اصغر قندچی» آغاز به کار کرد و رفته‌رفته در کنار آن صنعت قطعه‌سازی و مونتاژ هم شروع به فعالیت کرد تا با سبقت‌گرفتن از کشورهای منطقه بتوانیم حداقل در ساخت و استفاده از خودروهای سنگین از آنها پیشی بگیریم، ازاین‌رو بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو معتقدند درحالی‌که ایران در تولید و ساخت خودروهای سواری نتوانسته تاکنون به موفقیت خوبی دست پیدا کند و همواره با انتقاد مصرف‌کننده‌ها روبرو بوده است ولی در آن سوی از توان بالایی در تولید و طراحی خودروهای سنگین باری، راه‌سازی و… برخوردار است؛ اما اکنون با توجه به شرایط سخت اقتصادی و فشار تحریم‌های یک‌طرفه از سوی آمریکا این صنعت باارزش در‌حال ازبین‌ رفتن است و متاسفانه باید به این موضوع هم اشاره کنیم که مسئولان به‌ویژه مسئولان ارزی بانک مرکزی هیچ توجهی به این موضوع ندارند.

در این بین باید به نکته دیگری هم اشاره کنیم که یکی از اولین گام‌هایی که آمریکا برای تحریم ایران برداشت، تحریم خودروسازی بود، زیرا از اهمیت این صنعت و تعداد کارگرانی که می‌توانستند در این حوزه بی‌کار شوند، به‌خوبی اطلاع داشتند. ناگفته نماند که شورای اقتصاد در اسفند سال ۱۳۹۶ مصوبه‌ای را درباره قانونی که سال ۹۴ در حوزه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل به تصویب رسیده بود، به‌عنوان طرح جایگزین نوسازی ناوگان فرسوده حمل‌ونقل مطرح کرد که براساس این طرح به دولت این اجازه را دادند که حدود ۱۰ میلیارد دلار به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرسوده تخصیص دهد.

دلیل تصویب چنین لایحه‌ای این بود که مجموع ناوگان تجاری ایران که در حدود ۳۴۵ هزار دستگاه است و چیزی حدود صد هزار دستگاه از این تعداد که ۲۵ درصد کامیون‌ها را تشکیل می‌دهند، بیش از ۵۰ سال عمر دارند و این باعث به‌وجود‌آمدن مشکلات جدی برای صنعت تولید کامیون در ایران شده است، زیرا میانگین عمر یک کامیون بر اساس استانداردهای جهانی هفت سال برآورد شده است، ولی همان‌طورکه مشاهده می‌کنیم در ایران حدود ۲۵ درصد از سامانه حمل‌و‌نقل عمومی کاملا فرسوده محسوب می‌شود که همین موضوع نگرانی‌های فراوانی به‌همراه دارد. از مهم‌ترین مشکلاتی که این سامانه فرسوده به‌همراه دارد، می‌توانیم به مصرف بالای سوخت، تولید آلودگی‌های زیست‌محیطی، کندی در حمل‌ونقل ‌کالاها، به‌خطرانداختن امنیت جاده‌ای، کاهش اشتغال، هزینه‌کرد ارزی و… اشاره کرد که هرکدام از این مشکل‌ها می‌تواند به‌تنهایی بحران‌هایی جدی به وجود بیاورند.

صرفه‌جویی در مصرف سوخت را می‌توان به‌عنوان شاه‌کلید رفع بحران‌هایی بدانیم که از آنها نام بردیم، زیرا اگر امیدوار باشیم که دولت بخواهد در مسیر رفع این مشکلات قدم بردارد، تنها درآمدی که از صرفه‌جویی سوخت به دست می‌آورد، می‌تواند باعث بهبود وضعیت کنونی باشد. براساس مطالعات انجام‌شده درباره مصرف سوخت کامیون‌های فرسوده با برخی کامیون‌هایی مواجه می‌شویم که بالای ۸۰ سال دارند. بر همین اساس یک کامیون ۵۰ساله در هر صد کیلومتر‌‌ حدود ۵۰ لیتر گازوییل مصرف می‌کند، درحالی‌که کامیون‌های جدید به‌صورت میانگین در همین مقدار مسافت حدود ۳۰ تا ۳۵ لیتر سوخت مصرف می‌کنند و اگر این مقدار سوخت را در تعداد کامیون‌های از دور خارج‌شده ضرب کنیم، به عدد بزرگی می‌رسیم و متوجه می‌شویم خسارتی که از مصرف سوخت این کامیون‌ها به کشور می‌رسد، بسیار زیاد است؛ برای مثال یک کامیون در سال در حدود صد‌هزار کیلومتر حرکت می‌کند و باعث می‌شود مقدار هدررفت سوخت این خودروها با احتساب نرخ گازوییل در کشورهای حوزه خلیج فارس حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کند، درعین‌حال به محیط زیست و سایر حوزه‌هایی که از آنها نام بردیم، آسیب جدی می‌زند.

در واقع این کامیون‌ها سالانه حدود یک‌ میلیارد‌ و ۲۰۰ میلیون دلار فقط در حوزه مصرف سوخت خسارت وارد می‌کنند، پس از این تحقیقات بود که دولت این اعداد و ارقام را کنار هم قرار داد و متوجه شد با اندکی سرمایه‌گذاری، از درآمد سوخت کشور می‌تواند به طرح جایگزین کامیون‌های فرسوده با کامیون‌های جدید بپردازد و این طرح به کلیدبه‌کلید معروف شد، زیرا در این طرح با توجه به اینکه رانندگان قدرت تامین سرمایه برای خرید کامیون‌های جدید را ندارند، دولت خود را مکلف کرد که ۵۰ درصد از قیمت این کامیون‌ها را تقبل کند؛ یعنی در واقع کامیون با نصف قیمت در اختیار رانندگان گذاشته می‌شود.

در این بین منافع دولت هم در این است که هنگامی که این ۵۰ درصد را از صندوق توسعه ملی پرداخت می‌کند و از سوی دیگر شرکت ملی نفت در هفت سال از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت هزینه دولت را بازخواهد گرداند و در واقع این سیستم نشان داد که هر سرمایه‌گذاری در حوزه کامیون‌های سنگین از سوی دولت انجام بشود، در یک دوره هفت‌ساله از محل صرفه‌جویی مصرف سوخت به حساب دولت بازمی‌گردد، بنا به گفته کارشناسان این برنامه‌ریزی طرح بسیار خوبی محسوب می‌شود، ولی متاسفانه به‌دلیل مشکلات فعلی که در نظام اقتصادی کشور به وجود آمده است، امکان اینکه منابع مصرفی از صندوق ملی توسعه به تولیدکنندگان تخصیص داده شود، هنوز وجود ندارد. البته تاکنون حمایت‌هایی قطره‌چکانی انجام شده که در واقع می‌توان گفت تاثیری بر روند فعالیت تولیدکننده داخلی نداشته است.

این طرح به‌دلیل پیچیدگی‌هایی که در زمان تحریم‌ها برایش به وجود آمد، باعث شد بسیاری از شرکت‌ها نتوانند ساختار تولید را به‌نوعی برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند تحریم‌ها را دور بزنند و در این زمینه تنها برخی شرکت‌های خودروساز مانند آریا‌دیزل که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند، توانستند تحریم‌ها را دور بزند و قطعات مورد نیاز برای تولید کامیون را وارد کنند و بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه بدهند. به این نکته باید توجه داشته باشید که ادامه تولید داخلی در این شرایط کشور نکات مثبتی مانند کنترل قیمت‌ها، جلوگیری از نیاز به کامیون‎های خارجی، پیشرفت طرح کلید‌به‌کلید و… را به‌همراه دارد.

اگر کامیونی در بازار عرضه نشود، به‌دلیل همین کمبودها، قیمت کامیون به‌سرعت رشد می‌کند و در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم که قیمت یک کامیون به مرز چهار میلیارد تومان رسیده است. توجه داشته باشد که صنعت خودرو یک صنعت لجستیک محسوب می‌شود، زیرا در ایران به‌دلیل اینکه خطوط ریلی گسترده‌ای نداریم، بار جابجایی و حمل‌و‌نقل بر دوش کامیون‌هاست و می‌توان چنین گفت جابجایی انبوه کالاها به‌وسیله کامیون‌ها انجام می‌شوند. در این مدت تحریم‌ها و با توجه به اینکه همه شرکای چینی و اروپایی از کشور خارج شدند، کمبود کالا به یکی از مشکلات تولید کامیون تبدیل شده که همین کمبود کالاها باعث افزایش قیمت کامیون شده است.

دولت در طرح کلیدبه‌کلید مبالغی را برای سه هزار دستگاه کامیون به یک تولید‌کننده داخلی مانند آریادیزل تخصیص داد که در این زمینه ارز مورد نیاز فقط برای ۲۲۰ دستگاه به این شرکت پرداخت شده و طبیعی است که با این تعداد نمی‌توان در طرح کلیدبه‌کلید به موفقیتی دست پیدا کرد و با بالارفتن قیمت‌ها رانندگان هم قدرت خرید کامیون‌های جدید را نخواهند داشت.

از همه اینها مهم‌تر نگرانی تولیدکنند‌گان درباره تعطیلی کارخانه‌ها و بی‌کاری کارگران هر‌ روز بیشتر می‌شود، زیرا هنگامی که نتوانند قطعات مورد نیاز را برای تولید تهیه کنند، همه‌چیز رو به تعطیلی خواهد رفت، با این شرایط تهیه مواد و قطعات اولیه عملا غیرممکن خواهد بود و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که دولت با تقویت طرح کلیدبه‌کلید به تولید خودروهای سنگین جانی دوباره بدهد. یکی از عواملی که باعث شده طرحی مانند کلیدبه‌کلید در شرایط تحریم به موفقیت دست پیدا نکند، عدم برنامه‌ریزی دقیق بانک مرکزی است. بانک مرکزی در این زمینه می‌توانست به‌جای تخصیص ارز به کالاهای لاکچری، به تولید ملی کمک کند و به‌نوعی با تزریق ارز در حوزه کامیون، بخشی از مشکلات را برطرف کند. البته بانک مرکزی به‌دلیل تحریم‌ها با محدودیت‌هایی روبه‌روست ولی با این شرایط هم می‌بینیم ارز را به برخی از کالاهای لوکسی که برای شهروندان نیاز اساسی محسوب نمی‌شود، تخصیص می‌دهند. اهمیت کامیون‌ها و جابجایی کالاها به‌صورت جاده‌ای در دوران کرونا را نمی‌توان نادیده گرفت که این موضوع می‌رساند چقدر کشور به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل نیاز دارد.

این موضوع نشان می‌دهد که رسیدگی به صنعت خودروسازی چه سودی می‌تواند برای اقتصاد کشور داشته باشد. با توجه به این شرایط به نظر می‌آید که توازنی برای تخصیص ارز در کشور از سوی بانک مرکزی وجود ندارد. بانک مرکزی باید با کمک وزارت صمت به این مشکلات رسیدگی و موانع را برطرف کند. مردم به همه کالاها نیاز دارند ولی واقعیت این است که اقتصاد کشور در جاده‌ها و به‌وسیله کامیون‌ها حرکت می‌کند و باید در تخصیص ارز به صنایع و واردات کالاهای ضروری توازنی وجود داشته باشد و صنعت تولید کامیون که سال‌هاست در ایران وجود دارد، نباید نادیده گرفته شود؛ زیرا راه‌اندازی چنین صنعتی کاری بسیار دشوارتر از تامین ارز خواهد بود.

 

فروشگاه قطعات کامیون

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات بوماگ

بوماگ Bomag

شرکت بوماگ یکی از شرکت های آلمانی می‌باشد که در سال 1957 تاسیس شد این شرکت به دلیل فعالیت تخصصی بر روی تجهیزات ساختمانی و راهسازی به عنوان بهترین و اصلی ترین شرکت ها می‌باشد ، به همین دلیل سبب شده است تا به عنوان موفق ترین گروه تولدی کننده ماشین آلات سنگین راه سازی باشد به همین دلیل با داشتن این محصولات شرکت بوماگ توانست پس از جنگ جهانی دوم بسیار کشور آلمان را تازه سازی کند و ار لحاظ شهر سازی بسیار پیشرفت کند. در سال 2005 این شرکت توسط گروه فایات خریداری شد ، پس از سال 2005 شرکت بوماگ بسیار پیشرفت کرد و توانست محصولات جدیدی را وارد بازار کند.

محصولات جدید این شرکت از جمله غلتک های آسفالت و پلنر سرد که پس از سال 2005 با ورود گروه فایات به ای ن مجموعه و خرید این مجموعه توانست به خوبی پیشرفت کرده و محصولات خود را وارد بازار های خارجی و داخلی کشور آلمان کند. شرکت پاسارگاد ماشین یکی از نمایندگی های فروش محصولات این شرکت در ایران می‌باشد با داشتن سابقه فعالیت بسیار زیاد این شرکت در زمینه فروش محصولات بوماگ سبب شده است تا به عنوان بهترین گذینه در خرید ماشین های راه سازی در داخل کشور باشد.به همین جهت می‌تواند به عنوان یکی از بهترین های بازار باشد.
از تولیدات ان می توان موارد زیر را نام برد:
غلتک ویبره بوماگ BW211D-40
غلتک چرخ لاستیکی بوماگ
غلتک دو چرخ فلزی بوماگ BW16AD-50
غلتک دو چرخ فلزی بوماگ BW16AD-50

لوازم یدکی بوماگ را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات بنز 911

بنز 911

مشخصات فنی موتور بنز 911 مایلر ازین جهت حائز اهمیت است که از یک روی این خودروی مستحکم و کاربردی هنوز از جمله پیشگامان ناوگان حمل و نقل سنگین کشور به حساب می آید و از طرفی موتور دیزل موجود در این کامیون کمپرسی دارای توانایی بالایی جهت استفاده روی سایر وسایل نیازمند موتور دیزل همچون دیزل ژنراتور، پمپ های آب کشاورزی و … میباشد.

از کاربردهای متفاوت و مختلف بنز 911 مایلر میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

حمل و نقل
ماشین آلات ساختمانی و کارگاهی
پمپ آب
دیزل ژنراتور
مشخصات فنی موتور بنز 911 مایلر

کاربرد بنز مایلر 911 در صنعت حمل و نقل
بنز مایلر 911 از طراحی های قدیمی اما کاربردی به حساب می آید که همچنان در ایران مورد استفاده است. کامیون بنز به علت طراحی ساده و کاربردی و خطوط منحنی و بدون گوشه و زاویه کله در شرایط بارگیری و کار در مناطق خارج شهری، کمتر دچار آسیب شده و برای راننده هزینه‎های اضافی قطعات آسیب دیده در استفاده‎های معمول یک خودروی باری سنگین را در پی نخواهد داشت. کامیون بنز با شیشه‎های عریض و بزرگ دید مناسبی را به راننده می‎دهد.

علاوه بر این خصوصیات مثبت به دلیل ارتفاع بلند شاسی و بدنه از سطح زمین و لاستیک‎های بزرگ می‏تواند در مسیرهای ناهموار و کوهستانی بهتر تردد کند و جابه‎جایی بار را به سهولت انجام دهد، هرچند که این ارتفاع بلند دماغه کامیون بنز برای خودش مزیت است اما گه گاه به دلیل همین ارتفاع بنده و شاسی بنز مایلر 911 شاهد تصادفات خطرناک جاده ای این محصول نیز بوده ایم. اما با تمام این موارد همچنان یکی از محصولات مقرون به صرفه و کاربردی در صنعت حمل و نقل سنگین کشور میباشد.

کاربرد کامیون کمپرسی بنز مایلر 911 به عنوان ماشین آلات ساختمانی و کارگاهی
بنز مایلر 911 به دلیل مشخصات خاص فیزیکی همچون ارتفاع بالا از سطح زمین ، لاستیک های بزرگ ، قدرت کشندگی فوق العاده و همچنین دید مناسب راننده در محیط های کارگاهی ساختمانی یک انتخاب همیشگی در این صنعت بوده است. در کنار مزایای فوق در دسترس بودن قطعات یدکی آن و همچنین سهولت تعمیرات خرید این کامیون کمپرسی را به یک سرمایه گذاری مفید تبدیل کرده است. فرم مناسب دماغه و محفظه موتور رضایت تعمیرکاران را به دنبال داشت.

مشخصات فنی موتور بنز 911 مایلر : کاربرد پمپ آب
در صنعت کشاورزی پمپ آب های با موتور دیزل کاربردهای فراوانی دارند. خصوصیات بارز موتور دیزل بنز 911 مایلر میتوان به تأمین آسان قطعات و مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. ازین رو انتخابی مناسب به جهت کاربرد پمپ آب دیزل میباشد.

اسب بخار یا به عبارت بهتر توان موتور، تعیین کننده حداکثر ارتفاعی که موتور می‌تواند آب را به بالا بکشد، است. هنگامیکه می‌خواهید آب را به ارتفاع بیست متری از سطح زمین برده و در آنجا فضایی را آبیاری کنید یا برای انتقال آب به آپارتمان‌های چند طبقه باید به حداکثر ارتفاع آب در موتور توجه کرد.

موتورهای آبی دیزلی دبی آب متفاوتی دارند. مزارع به‌خصوص مزارع پرورش ماهی به دبی آب اهمیت زیادی می‌دهند. هنگام انتخاب موتور آب دیزلی باید به دبی آب آنها توجه کرد. هرچه دبی آب یک موتور بالاتر باشد، میزان آب خروجی از آن در واحد زمان (ثانیه/ دقیقه) نیز بیشتر خواهد بود.

مشخصات فنی موتور بنز 911 مایلر : کاربرد دیزل ژنراتور
و اما موتورهای دیزل کمپانی بنز ، برند بنز محصولات بسیار مقبول و با کیفیتی در زمینه حمل و نقل جاده ای برپایه سوخت دیزل عرضه کرده است که به حق باید گفت در کنار قدرت و کیفیت زیبایی بخش جاده ها نیز بوده اند. موتورهای دیزل بنز به دلیل در دسترس بودن انواع خودرویی و صنعتی شان رنج متنوعی از کارایی را شامل میشوند. به همین دلیل میتوان از آنها استفاده مطلوبی در ترکیب دیزل ژنراتورها داشت.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی موتورهای بنز از جمله مشخصات فنی موتور بنز 911 مایلر میپردازیم .

موتور دیزل بنز (Benz)

سری نام موتور تعداد سیلندر قدرت (HP) دور موتور
(rpm)
OM314 موتور 314 یورو صفر (خودرویی) 4 85 2800
OM314 موتور 314 یورو صفر (صنعتی) 4 85 2800
OM314 موتور 314 یورو 2 (خودروئی) 4 110 2800
OM314 موتور 314 یورو 2 (صنعتی) 4 110 2800
OM364 موتور 364 (خودروئی) – – –
OM364 موتور 364 (صنعتی) – – –
OM352 موتور 352 (خودروئی) 6 130 2800
OM352 موتور 352 (صنعتی) 6 130 2800
OM352 موتور 352A (خودروئی) 6 – 2800
OM352 موتور 352A (صنعتی) 6 – 2800
OM352 موتور 366 (خودروئی) 6 – 2800
OM352 موتور 366 (صنعتی) 6 – 2800
OM355 موتور 355 یورو 2 (خودروئی) 6 240 2200
OM355 موتور 355 یورو 2 (صنعتی) 6 240 2200
OM355 موتور 355A (خودروئی) 6 285 2200
OM355 موتور 355A (صنعتی) 6 285 2200
OM357 موتور 357 (خودروئی) 6 300 2200
OM357 موتور 357 (صنعتی) 6 300 2200
OM457 موتور 457C خودروئی 6 353 2000
OM457 موتور 457O خودروئی 6 300 2000
OM457 موتور AXOR (خودروئی) 6 410 2000
OM457 موتور AXOR (صنعتی) 6 410 2000
OM457 موتور کامل 457 C صنعتی 6 410 2000
OM906 موتور 906 6 240 2200

 

 

لوازم یدکی بنز 911 را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

برای رانندگی با خودروهای سنگین ( خودروهای باربری بیش از شش تن و خودروهای مسافربری بیش از ۲۶ نفر) نیاز به گواهینامه رانندگی پایه یک است. همچنین جهت استخدام در برخی از ارگان های دولتی و خصوصی ( جهت اشتغال در سمت راننده) نیاز به دریافت گواهینامه پایه یکم است.

شرایط اخذ گواهینامه رانندگی پایه یک ۱

حداقل سن ۲۵ سال تمام
قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
قبولی در آزمایش رانندگی با اتومبیل های بزرگ اعم از کامیون و اتوبوس
داشتن اطلاعات فنی لازم در ارتباط با وسایل نقلیه
گذشتن ۲ سال تمام از تاریخ اخذ گواهینامه پایه دوم
انجام معاینات جسمی (به جز استفاده از عینک گواهینامه پایه یک با محدودیت دیگری صادر نخواهد شد)
مدارک مورد نیاز گواهینامه رانندگی پایه یک

اصل گواهینامه ب۲ یا گواهینامه رانندگی پایه دو
اصل کارت ملی یا تاییدیه صادره از اداره ثبت احوال به همراه یکبرگ کپی
ارائه گواهینامه دیگر در صورت وجود اعم از موتورسیکلت یا ویژه
اصل شناسنامه عکس دار به همراه یکبرگ کپی از صفحه اول و در صورت داشتن توضیحات یکبرگ کپی از صفحه توضیحات.
8 قطعه عکس ۴ * ۳ تمام رخ جدید با زمینه روشن، لباس تیره و تمام رخ
عکس متقاضی باید بدون عینک.
عکس آقایان بایستی بدون کلاه، کراوات و لباس نظامی باشد، روحانیون درخصوص ارائه عکس با عمامه (گردی صورت و دوگوش کاملا مشخص باشد) و اتباع خارجی با کروات مخیر هستند.
آقایان مبتلا به تاسی سر در ارائه عکس با کلاه گیس مخیر بوده لیکن ثبت بیماری آنان در قسمت اطلاعات پزشکی سیستم مکانیزه صدور گواهینامه الزامی است.
عکس بانوان باید به نحوی باشد که ضمن رعایت کامل حجاب اسلامی، گردی صورت متقاضی در عکس مشخص باشد.

 

فروشگاه لوازم یدکی ماشین سنگین دیزل شاپ

  • دیزل شاپ