دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی

دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی
دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین
شماره تماس:
09337263827
پشتیبانی واتساپ : 09337263827
آدرس رسمی سایت : https://dizelshop.com/


۲۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گزارش اخبار خودرو ، هفته گذشته در جریان سفر کلاس نیلسون ، مدیرعامل ولووتراکس سوئد به ایران و تحویل ۷۵هزارمین کامیون ولوو در ایران، سخن از تاسیس یک شرکت مشترک توسط ولوو و سایپا با سهم برابر بای تولید خودروهای تجاری به میان آمد.

این راه را قریب به ۱۰ سال پیش از این، یک خودروساز هندی که ۱۵ سال بیش از سایپادیزل قدمت دارد با ولوو آغاز کرده و امروز این شراکت ۱۰ساله با تولید حدود ۶۰هزار دستگاه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین در سال به بار نشسته است.

[caption id="attachment_205608" align="aligncenter" width="653"]Eicher-Volvo Eicher-Volvo[/caption]

صنعت خودرو هند یکی از بزرگ‌ترین صنایع خودروسازی جهان است و تولید سالانه ۲۳میلیون و ۹۶۰ هزار دستگاه را تا پایان سال میلادی ۲۰۱۶ با رشد ۲٫۵۷ درصدی ثبت کرده است که شامل خودروهای سواری، وسایل نقلیه دوچرخ و خودروهای کاروتجاری می‌شود.

این صنعت حدود ۷٫۱ درصد از تولید ناخالص داخلی هند را به خود اختصاص داده است. اولین خودرو در سال ۱۸۹۷ میلادی در جاده‌های هند تردد کرد. اما در دهه ۱۹۳۰ میلادی بود که خودروهایی، در حجم کم، به هند وارد شد و در دهه ۱۹۴۰ میلادی صنعت خودرو هند راه‌اندازی شد.

خودروسازی ایچر نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای کاروتجاری در هند، فعالیت خود را از سال ۱۹۴۸ میلادی آغاز کرد. این گروه خودروسازی که نقش بسیار مهمی را در بازار خودروهای کاروتجاری هند بازی می‌کند، از فعالیت بسیار متنوعی برخوردار است و در زمینه طراحی، توسعه و ساخت خودروهای کاروتجاری مشغول به کار است.

ایچر همچنین فروش ملی و بین‌المللی خود را در حیطه خودروهای باری سنگین و نیمه‌سنگین، اتوبوس‌ها، موتورسیکلت‌ها، جعبه‌دنده خودرو و قطعات متمرکز کرده است.

این شرکت که با گذر از فراز‌ونشیب‌های بسیار در حال حاضر با شرکت ولوو همکاری می‌کند، به پنج زیرمجموعه در هند تقسیم می‌شود؛ اتوبوس‌ها و کامیون‌های ایچر، ولووتراکس هند، مهندسی قطعات ایچر، قوای محرکه ولوو-ایچر و رویال انفیلد موتورز که در زمینه تولید موتورسیکلت‌ها فعالیت می‌کند.

از ساخت تراکتور تا وانت میتسوبیشی آغاز به کار خودروسازی ایچر تقریبا هم‌زمان با تاسیس شرکت Good Earth بودکه در زمینه توزیع و خدمات‌دهی به تراکتورها فعالیت می‌کرد. در سال ۱۹۵۹ با سهامداری یک شرکت تراکتورسازی آلمانی، شرکتی با نام تراکتورسازی ایچر تاسیس شد اما از سال ۱۹۶۵ به بعد تمام سهام شرکت ایچر به طور کامل در اختیار هندوستان قرار گرفت.

شرکت ایچر‌موتورز بخش تراکتور و موتورسازی خود را به تراکتورسازی TAFE واگذار کرد؛ شرکتی که تحت لیسانس مسی‌فرگوسن فعالیت می‌کرد. حدود ۱۷ سال بعد یعنی در سال ۱۹۸۲ شرکت ایچر با شرکت میتسوبیشی ژاپن برای تولید خودروهای کاروتجاری سبک توافق کرد.

بنا بر قراردادی که در توکیو به امضا رسید، خودروهایی تولیدشده در قالب این همکاری تجاری با نام ایچر-میتسوبیشی به فروش می‌رسیدند. این همکاری اما پایدار نماند و شراکت این دو خودروسازی نیز به اتمام رسید. در سال ۱۹۹۰ نیز ایچر-گودارث ۲۶ درصد از سهام شرکت انفیلد هند را خریداری کرد و تا سال ۱۹۹۳ این سهم را به ۶۰ درصد رساند.

جوینت‌ونچر گروه ولوو- ایچرموتورز ایچرموتورز و گروه خودروسازی ولوو در سال ۲۰۰۸ جوینت‌ونچر ۵۰-۵۰ را در زمینه طراحی، تولید و فروش خودروهای کاروتجاری به امضا رساندند. همچنین

در این قرارداد مهندسی قطعه و مهندسی طراحی نیز گنجانده شده بود که کمترین نتیجه آن برای ایچرموتورز انتقال تکنولوژی گروه خودروسازی ولوو بود.

جوینت‌ونچر گروه ولوو و ایچر را می‌توان نقطه‌ عطفی برای خودروسازی ایچرموتورز دانست. در حال حاضر نیز گروه ولوو ۴۵٫۶ درصد از این جوینت‌ونچر را در اختیار دارد.

محصولات و سطح استانداردی ایچر خودروسازی ایچر از سطح گستره‌ای از کامیون‌ها با قیمت‌های مختلف برخوردار است که حضور این شرکت را در تمام سگمنت‌های بازار پررنگ می‌کند.

سه محصول این خودروسازی با نام‌های PRO 1049، PRO1110 و PRO 1095XP برترین نمونه‌های این شرکت هستند که عملکرد آن‌ها مشتریان شرکت را به خریدهای مجدد ترغیب می‌کنند.

آغاز کامیون‌های ایچر به مدل INR6.29 و INR 16.47 برمی‌گردد و کشنده‌های این شرکت نیز با مدل INR 21.75 کار خود را آغاز کردند.

شرکت ایچر محصولات خود را براساس استاندارد BS4 (استانداردهای انگلستان) تولید می‌کند و به تازگی نیز از بهره‌وری فناوری i3-EGR در موتورهای تولیدی خود خبر داده است که در عین برخورداری از ویژگی‌های روز می‌تواند قیمت این محصولات را نیز کاهش دهد.

همچنین این شرکت کار خود را روی موتورهای سازگار با استانداردهای BS 6 آغاز و اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۰ به این نرم استاندارد دست خواهد یافت.

سهم بازار ایچر- ولوو بخش اتوبوس و کامیون‌سازی ایچر به دنبال تقویت سهم بازار خود در سگمنت خودروهای باری بین ۱۶ تا ۴۹ تن است. محصولات این شرکت در این سگمنت با پسوند Pro به بازار عرضه می‌شوند.

این در حالی است که ایچر- ولوو پیش از این تنها در بازه ۴ تا ۱۵تن یعنی خودروهای باری سبک و نیمه‌سنگین تولید می‌کرد. در سال ۲۰۱۵ این خودروسازی اعلام کرد که قصد دارد ۱۵درصد از بازار خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین هند را در یک بازه ۳ساله به خود اختصاص دهد.

در این راستا به تولید خودروهای سنگین باری روی آورده و توانسته است تولید چند مدل از آن‌ها را در این سگمنت محقق کند. رسیدن ایچر- ولوو به سهم ۱۵درصدی از بازار، به معنای دو برابر شدن سهم این خودروسازی از بازار خودروهای سنگین در هند است.

میزان فروش ولوو- ایچر ایچر میزان فروش خود را طی جوینت‌ونچر ولوو- ایچر در نوامبر سال ۲۰۱۶ سه هزار و ۱۷۶دستگاه در زمینه خودروهای کاروتجاری اعلام کرده است. این در حالی است که در ماه مشابه سال پیش از آن یعنی ۲۰۱۵ این خودروسازی ۳ هزار و ۶۳۹ دستگاه از خودروهای باری خود را به فروش رسانده بود.

فروش ایچر در نوامبر سال ۲۰۱۷ خودروسازی ایچر بیش از ۳ هزار دستگاه بود، در حالی که این خودروساز در ماه مشابه سال ۲۰۱۶ فروش ماهانه خود را بیش از ۵هزار دستگاه اعلام کرده بود.

هرچند این خودروسازی در بخش جوینت‌ونچر ولوو- ایچر فرازونشیب‌های بسیاری را در فروش داشته و برخی از ماه‌های سال را با کاهش نقطه‌به‌نقطه همراه بوده اما ایچرموتورز در مجموع شاهد افزایش فروش سالانه بوده است و توانسته تولید کلی خود را از ۴۴ هزار و ۵۲۲ در سال ۲۰۱۵ به ۵۹ هزار و ۱۲۷ دستگاه در سال ۲۰۱۶ برساند.

قطعات ایچر را از دیزل شاپ بخواهید 

  •  
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

Eicher ایچر

نام لاتین: Eicher
موقعیت: هند
سال تاسیس : ۱۹۴۸

شرکت ایچر یک شرکت تولید کننده ماشین آلات سنگین است. محل استقرار این شرکت دهلی نو (هندوستان) است و در حدود ۲۵۰۰ کارمند و بیش از ۳۸۱ مرکز فروش در هند دارد. همچنین محصولات این شرکت در بیش از ۴۰ کشور دنیا عرضه می شود.

این کمپانی محصولاتی چون اتوبوس ، کامیون ، موتور سیکلت ، تراکتور و لوازم جانبی دارد.

تاریخچه

شرکت Eicher در سال ۱۹۴۸ در هندوستان تاسیس شد. درسال ۱۹۵۹ این شرکت به همراه یک شرکت تراکتورسازی آلمانی همکاری خود را شروع کردند و نتیجه آن تولید اولین تراکتور در هندوستان در سال ۱۹۶۰ بود.

مسیر اتفاقات شرکت ایچر از ابتدای تاسیس تا سال های اخیر به شرح زیر است :

۱۹۴۸  :  تاسیس شرکت ایچر و شروع همکاری با شرکت Goodearth جهت واردات تراکتور و سرویس دهی در این زمینه.

۱۹۵۷  :  فروش بیش از ۱۵۰۰ دستگاه تراکتور در هندوستان.

۱۹۵۸  :  شرکت تراکتور ایچر با مسئولیت محدود راه اندازی شد.

۱۹۵۹  :  اولین تراکتور بومی در هندوستان تولید شد.

۱۹۶۰ ‌ :  تغییر نام شرکت Eicher Tractor Corporation of India Pvt. Ltd. به  Eicher Tractors India Ltd.

۱۹۷۵  :  ۱۰۰درصد بومی شدن شرکت تراکتور ایچر.

۱۹۸۲  :‌ در اکتبر این سال توافق نامه همکاری با میتسوبیشی برای ساخت خودروهای سبک تجاری در توکیو به امضا رسید.

۲۰۱۰  :  ساخت تراکتورهای فوق سنگین.

لوازم یدکی ایچر را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات هوو

لوازم یدکی کشنده هوو

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

کشنده هوو

کشنده هوو یک کامیون چینی ساخت سومین شرکت بزرگ چینی به نام سینو تراک است. سینو تراک شرکت چینی طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین است. این شرکت ۲۵ درصد سهام شرکت آلمانی مان (MAN) را خریداری کرده است.ایران خودرو شرکت ایرانی وارد کننده ی این کشنده در ایران است. همچنین این کشنده ۱٫۷ درصد کل وسایل نقلیه ایران را تشکیل می دهد.

یکی از بزرگ ترین ایرادات این کشنده نقص در سیتم ترمز این کشنده است که منجر به آمار بالای تصادفات جاده ای این کشنده شده است.بزرگ ترین شرکت وارد کننده ی کشنده هوو ایران خودرو بر این باور است که کشنده هایی که در سال ۸۴ وارد بازار حمل ونقل ایران شده اند نقص فنی نداشته اند بلکه مناسب شرایط جاده ای ایران طراحی نشده اند، چرا که این خودرو در بازار حمل و نقل سایر کشورها با مشکل جدی مواجه نبوده است.

ولوو و ایویکو و بنز بیش از ۵۰ سال است که وارد ایران می شوند و با جاده های ایران آشنایی دارند ومتناسب با آن طراحی می شوند، اما شرکت سازنده ی این کشنده آشنایی زیادی با جاده های ندارد و آن را متناسب با جاده های ایران طراحی نکرده است.

مشکلات فنی کشنده هوو هوو
یکی دیگر از مشکلات فنی این کامیون که آن را با مشکل مواجه کرده این است که دیفرانسیل این کشنده سرعت زیادی دارد و هنگام رانندگی در سرازیری ها کارایی ترمز کمتر می شود. حال اگر این کامیون ها با دیفرانسیل از نوع سنگین و کم سرعت انتخاب شوند، این کشنده کم تر در معرض تصادف قرار می گیرد.

ویژگی های کشنده هوو
ویژگی های بارز این کشنده:

  • ارتفاع قابل قبول اتاق
  • قدرت خوب موتور
  • دید بسیار خوب از داخل
  • صدای نسبتا کم آن

از معایب این کشنده 

  • حجم زیاد روغن موتور
  • کمبود قطعه
  • بی کیفیت بودن قطعات مصرفی مانند تسمه سفت کن و سیاه کردن روغن موتور در استفاده مکرر از ترمز موتوری
  • مصرف زیاد سوخت

لوازم یدکی کشنده هوو

 
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

کامیون «هوو» با نامی جدید به بازار ایران می آید

 دیزل شاپ  

این روزها در کنار وضعیت نابسامان بازار خودروهای سواری و ممنوعیت واردات خودرو، اوضاع خودروهای سنگین نیز چندان مساعد نیست.

گسترش نیوز- بالا رفتن نرخ خودروهای تجاری و نزدیک شدن نرخ نمونه‌های کم کار اروپایی به حوالی دو میلیارد تومان در کنار قیمت‌های چند صد میلیونی خودروهایی که از نظر قوانین دولتی فرسوده به حساب می‌آیند، عدم تولید داخلی به اندازه کافی و در حد نیاز بازار و… از مهم‌ترین مشکلات این بخش از صنعت حمل‌ونقل است. اما این روزها یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در کشورمان درحال آماده شدن برای عرضه محصولات سنگین چینی خود هست. محصولاتی که نه کاملا آشنا هستند و نه چندان غریبه و این بار با نام و مشخصات فنی تغییر یافته به بازار کشورمان راه پیدا کرده‌اند. از A۷ تا T۷ چندین سال پیش و پس از توقف فروش کشنده‌های فراز، ایران خودرو دیزل نسل جدید محصولات شرکت سینوتراک را با نام هوو A۷ وارد بازار کرد. این کشنده دارای برتری‌های خاصی نسبت به هوو و فراز بود که از مهم‌ترین آنها باید به پیشرانه ۴۲۰ اسب بخاری آن اشاره کرد که در کنار سیستم ترمز پیشرفته تر مجهز به فناوری ضد قفل و… از آن یک محصول کاملا برتر از هوو و فراز ساخته بود و شاید به همین خاطر بود که ایران‌خودرو نیز علاقه‌ای نداشت به این حقیقت اشاره کند که این کشنده نیز، محصولی از همان شرکت سینوتراک است که هوو را به بازار ایران فرستاده بود و در واقع تلاش هایی برای مخفی نگاه داشتن این واقعیت نیز می‌کرد. اما شرایط خاص بازار در کنار عدم بازاریابی ایران‌خودرودیزل برای این کشنده و از همه مهم تر وجود دو رقیب خانگی دیگر برای A۷ یعنی فوتون آئومان و کشنده دنیز در سبد فروش ایران‌خودرو دیزل باعث شد تا A۷ نتواند چندان جایگاه و فروشی پیدا کند. در این میان وجود محصولات چینی دیگر بازار مثل کشنده C&C و یا کاوه که طرفداران بیشتری داشتند هم باعث شد تا A۷ با فروش اندکی مواجه شده و کم کم در برنامه‌های فروش ایرانخودرودیزل کم رنگ تر از قبل شود. اما این روزها دوباره این خودرو با نام سیتراک T۷H به همراه برادر دیگرش یعنی سیتراک C۷H توسط مجموعه پیلسان که از زیرمجموعه‌های شرکت ماموت دیزل محسوب می‌شود در حال راه یابی به جاده‌های کشورمان است که می‌توان گفت حضور این چنین خودروها که در واقع با کشنده C&C آغاز شده است، روند عرضه محصولات با کیفیت تر چینی خواهد بود. از سیتراک تا پیلسان در سال ۲۰۰۹ شرکت MAN آلمان به منظور حضور قوی تر در بازار پر اهمیت چین، اقدام به تاسیس شرکتی مشترک با سینوتراک کرد که از بزرگ‌ترین سنگین سازان این کشور محسوب می‌شود. این همکاری که با خرید ۲۵ درصد از سهام سینوتراک همراه بود منجر به انتقال دانش فنی و فناوری از سوی MAN به سینوتراک شد و محصولات جدید حاصل از این همکاری، با برند سیتراک و با استفاده از فناوری‌های محصولات MAN خلق شدند. سیتراک T۷H که در واقع همان هوو A۷ با تغییراتی فنی است در کنار C۷H که حتی در اتاق نیز شباهت هایی با سری TGمان دارد، دو محصول جدید این شرکت هستند که این روزها قرار است در کشورمان توسط مجموعه پیلسان عرضه شوند. مجموعه پیلسان از زیرمجموعه‌های شرکت ماموت دیزل است که در سال ۱۳۹۵و با هدف همکاری با شرکت‌های خارجی مثل تایرسازی بریجستون و شرکت CNHTC چین تاسیس شده است. در سبد محصولات این شرکت می‌توان تریلرهایی با نام پیلسان و کشنده‌های سیتراک را دید. طبق گفته‌های شرکت پیلسان، این تریلرها که طیف کاملی را شامل می‌شوند، با فناوری روز اروپا و همراه با استاندارهای این منطقه تولید می‌شوند و می‌توان فهمید که هدف از تاسیس این بخش، عرضه محصولاتی با کیفیت اما با قیمت‌های پایین تر برای طیف گسترده تری از خریداران خواهد بود. می‌توان امیدوار بود که اگر توان شرکت ماموت و پیلسان برای عرضه این کشنده ها، همچون برنامه عرضه محصولات اسکانیا باشد، باید منتظر فروش بالای این خودروها در کشورمان بود. امروزه با وجود محصولاتی مثل کشنده‌های C&C یا دانگ فنگ KX، نگاه منفی خریداران به کشنده‌های چینی کمتر شده است و از طرفی با مشخصات قابل قبول این دو کشنده در کنار نام معتبر ماموت دیزل، می‌توان آینده خوبی برای این دو خودرو نیز متصور بود. امروزه با توجه به قیمت‌های نجومی کامیون‌های صفر کیلومتر اروپایی، راهی جز عرضه نمونه‌های کارکرده از این خودرو‌ها و یا مدل‌های ارزان نرخ تر چینی برای کاهش سن ناوگان تجاری کشورمان دیده نمی‌شود. کشنده T۷H یکی از محصولات سیتراک در کشورمان، کشنده T۷H است که ظاهری شبیه به همان هوو A۷ دارد. قابل ذکر است که طبق گفته‌های این شرکت، اتاق این خودرو که دارای سیستم بالابر هیدرولیکی و الکتریکی بوده از طراحی‌های شرکت معروف جیوجیارو ایتالیا است. در زیر این کابین، چهار بالن باد برای نرمی و جذب تکان‌های مسیر قرار دارد و برای افزایش ضریب ایرودینامیک آن، دارای مجموعه کامل بادگیر روی سقف و لبه‌های انتهایی اتاق است. این کشنده از موتوری با کد MC۱۱ به حجم ۱۰.۵ لیتر استفاده می‌کند که اساس ساختاری آن در واقع پیشرانه سری D۲۰ مان است و آلایندگی آن با کمک سیستم پاشش ادبلو یا همان فناوری SCR به یورو۴ می‌رسد و البته دارای فیلتر جذب دوده نیز بوده تا با استاندارد‌های آلایندگی کشورمان تطابق کامل داشته باشد. بالاترین قدرت این پیشرانه ۶ سیلندر توربوشارژ شده برابر است با ۴۴۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن نیز به ۱۹۰۰ نیوتن متر می‌رسد. می‌بینیم که در واقع این کشنده با موتوری جدید با ۲۰ اسب بخار قدرت بیشتر، تفاوت هایی با هوو A۷ دارد. گیربکس این خودرو نیز از ساخته‌های ZF و نمونه‌ای ۱۶ سرعته دستی بوده و دارای دنده‌های سنکرونیزه برای تعویض راحت تر در دور موتورهای مختلف است. در حالی که این خودرو در قسمت‌های ظاهری دقیقا همان A۷ ایرانخودرودیزل است، در بخش‌های فنی می‌توان به قطعات مشترک با محصولات مان و یا ساخته شده تحت نظارت این شرکت اشاره کرد. برای مثال محورها نیز از ساخته‌های MAN بوده که در محور عقب به قفل دیفرانسیل نیز مجهز است. همچنین محور عقب دارای سیستم تعلیق بادی با کنترل دستی و اتوماتیک نیز بوده که از ساخته‌های شرکت معتبر wabco است. این کشنده در محور جلو دارای ترمزهای دیسکی و در محور عقب از نوع کاسه‌ای است که با وجود سیستم هایی مثل ترمز ضد قفل ABS، سیستم ضد لغزش ASR و سیستم توزیع و محدود‌کننده نیروی ترمز EBL به همراه ترمزموتوری اتوماتیک، توان توقفی بالایی خواهد داشت. در بین تجهیزات استانداردی که روی این خودرو دیده می‌شود می‌توان به بخاری درجا، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور ۵/۵ اینچی، آینه‌های برقی گرم کن دار، گرم کن هوای ورودی به موتور، پیش گرم کن برقی و فیلتر آب گیر سوخت، بوق شهر و جاده، سیستم هشدار دنده عقب، کپسول آتش نشانی و.. اشاره کرد. همچنین این خودرو دارای باک سوخت ۵۶۰+۶۰۰ لیتری به همراه مخزن ادبلو به ظرفیت ۴۰ لیتر است. ضمن این که می‌توان به صورت سفارشی برای آن امکاناتی مثل سیستم نشانگر فشار هوای تایرها TPMS، بلوتوث، کولردرجا، خروجی برق ۱۲ ولت، صندلی شاگرد بادی، پرده‌های جانبی اتاق، یخچال و فریزر و.. نیز سفارش داد. کشنده C۷H این کشنده در واقع محصول جدیدتری نسبت به T۷H است و از اتاق سری TG مان بهره می‌برد که واضح‌ترین نشانه آن، حالت کرکره‌ای در بخش عقبی بالای اتاق است. در طراحی داخلی و خصوصا داشبورد نیز می‌توان به روشنی ردپای طراحی محصولات MAN مثل TGX را دید که باعث شده است فضای داخلی، ساده و در عین حال کاربردی و به روز باشد. این خودرو در بخش فنی عینا همان T۷H است با این تفاوت که در بخش هایی دارای تفاوت‌های اندکی شده است. برای مثال، باک سوخت این خودرو فقط در حجم ۶۰۰ لیتر ذکر شده است و مجموعه کلاچ نیز از ساخته‌های SACHS است که سابقه زیادی در ساخت مجموعه کلاچ خودروهای سبک و سنگین دارد.

منبع: عصر خودرو

 

لوازم یدکی هوو را از دیزل شاپ بخواهید

 
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی هوو

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

Howo هوو
کشنده هوو یک کامیون ساخت شرکت چینی سینو تراک است. این کامیون توسط شرکت ایران خودرو به ایران وارد و پشتیبانی شد و در حال حاضر ۱٫۷ درصد از کل وسایل نقلیه ایران را تشکیل می‌دهد.

کشنده هوو در ایران:
کشنده هوو یک کامیون چینی ساخت سومین شرکت بزرگ چینی به نام سینو تراک است. سینو تراک شرکت چینی طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین است. این شرکت ۲۵ درصد سهام شرکت آلمانی مان (MAN) را خریداری کرده است.
ایران خودرو شرکت ایرانی وارد کننده ی این کشنده در ایران است. همچنین این کشنده ۱٫۷ درصد کل وسایل نقلیه ایران را تشکیل می دهد.
یکی از بزرگترین ایرادات این کشنده نقص در سیتم ترمز این کشنده است که منجر به آمار بالای تصادفات جاده ای این کشنده شده است. بزرگترین شرکت وارد کننده ی کشنده هوو ایران خودرو بر این باور است که کشنده هایی که در سال ۸۴ وارد بازار حمل ونقل ایران شده اند نقص فنی نداشته اند بلکه مناسب شرایط جاده ای ایران طراحی نشده اند، چرا که این خودرو در بازار حمل و نقل سایر کشورها با مشکل جدی مواجه نبوده است. ولوو و ایویکو و بنز بیش از ۵۰ سال است که وارد ایران می شوند و با جاده های ایران آشنایی دارند ومتناسب با آن طراحی می شوند، اما شرکت سازنده ی این کشنده آشنایی زیادی با جاده های ندارد و آن را متناسب با جاده های ایران طراحی نکرده است.
مشکلات فنی کشنده هوو
یکی دیگر از مشکلات فنی این کامیون که آن را با مشکل مواجه کرده این است که دیفرانسیل این کشنده سرعت زیادی دارد و هنگام رانندگی در سرازیری ها کارایی ترمز کمتر می شود. حال اگر این کامیون ها با دیفرانسیل از نوع سنگین و کم سرعت انتخاب شوند، این کشنده کم تر در معرض تصادف قرار می گیرد.
ویژگی های کشنده هوو
ویژگی های بارز این کشنده ارتفاع قابل قبول اتاق آن، قدرت خوب موتور، دید بسیار خوب از داخل، صدای نسبتا کم آن است. از معایب این کشنده هم می توان به حجم زیاد روغن موتور، کمبود قطعه، بی کیفیت بودن قطعات مصرفی مانند تسمه سفت کن و سیاه کردن روغن موتور در استفاده مکرر از ترمز موتوری و مصرف زیاد سوخت می توان نام برد.
کشنده هوومشخصات فنی کشنده هوو
موتور مدل : اشتایر WD615.47
قدرت : ۳۷۱ اسب بخار در دور ۲۲۰۰
تعداد و آرایش سیلندر : ۶ عدد و خطی
حجم : ۹۷۲۶ سی سی
استاندارد :‌ یورو II
تکنولوژی : سیستم دیزل انژکتوری چهار نازلی
جعبه دنده
ساخت و مدل : سنکرونیزه ZF-ss-150 Gp
تعداد دنده : ۹ + ۱
کلاچ
تک صفحه ای خشک فنر خورشیدی با قطر ۴۳۰ میلیمتر با عملکرد هیدرولیکی و پنوماتیکی
محور و فرمان
محور جلو : با مقطع تی شکل
محور های عقب : اتصال پرس شده با چرخ دنده کاهنده خورشیدی و قفل بین چرخ و محور
چرخ ها
رینگ : ۲۰*۸٫۵
تایر :۱۲R20 Tube
اوزان (کیلوگرم)
بار مجاز وارده بر محور جلو : ۶۵۰۰
بار مجاز وارده بر محورهای عقب : ۲*۱۳۰۰۰
وزن کل ( بدون بار) : ۹۱۸۰
وزن مجموع ناخالص : ۳۲۰۰۰
بار مجاز چرخ پنجم : ۲۲۶۳۵
ترمز ترمز دو مداره پنوماتیکی ،
چرخ جلو دیسکی و
ترمز دستی پنوماتیکی چرخ عقب ،
ترمز کمکی ،
خفه کن موتور
اتاق بلند مجهز به بالابر هیدرولیکی کابین باز با زاویه خم ۷۰ درجه برف پاک کن سه سرعته آنتن
تو کار سیستم تهویه سرد و گرم آفتاب گیر بادگیر سقف قابل تنظیم رادیو پخش استریو بوق
بادی محل خواب برای راننده و کمک راننده
سیستم برق
برق مصرفی : ۲۴ ولت
دینام : ۲۸ V/1.5 Kw
استارت : ۲۴ V/5.4 Kw
ظرفیت باتری : ۲*۱۲ V/165Ah
فندک برقی ، بوق ، چراغ جلو ، چراغ مه شکن ، چراغ عقب و خطر
ابعاد و فواصل(میلیمتر)
فاصله دو محور : ۱۴۰۰+۳۲۰۰
طول کل : ۶۸۰۰
عرض : ۲۴۹۶
ارتفاع : ۳۶۶۸
تعلیق
محور جلو : ۹ فنر تیغه ای بیضی شکل با کمک فنر تلسکوپی هیدرولیک با عملکرد دوگانه ضد شوک و موج گیر
محور عقب : ۱۲ فنر بیضی با فنرهای تخت
شاسی
ابعاد : نردبانی شکل موازی یا پروفیل ناودانی به مقطع ۸*۸۰*۳۰۰ میلیمتر تقویت شده مخزن
سوخت
آلومینیومی ۳۵۰ لیتر
ویژگی های حرکتی
حداکثر سرعت : ۱۰۲ کیلومتر/ ساعت

لوازم یدکی هوو را از دیزل شاپ بخواهید

 
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی کامیون ایسوزو FVR

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

کامیون ایسوزو FVR با موتور و گیربکس ۹ سرعته قدرتمند محصول مشترک شرکت بهمن دیزل و ایسوزو ژاپن می‌باشد که با توجه به خلا بازار حمل و نقل کشور در تناژ باری ۱۸ تن و با توجه به نیاز بازار خودروهای سنگین و نیمه سنگین تولید و به فروش می رسد.

ایسوزو fvr باری ۱۸ تن با مجموعه ای از ویژگی ها و آپشن ها و با طراحی زیبا در قسمت اتاق و داخل خودرو تولید و روانه بازار شده است. هم اکنون کامیون ۱۸ تن ایسوزو توانسته جزو مهم ترین و پرفروش ترین، کامیون‌های ایسوزو در صنعت حمل و نقل ماشین های سنگین کشور قرار گیرد.

ایسوزو FVR مجهز به تکنولوژی و سیستم های روز دنیا در زمینه خودروهای سنگین، نظیر کیسه هوا راننده و سرنشین می باشد که این ویژگی کامیون ایسوزو نشان از ایمنی بالا و مهر تاییدی است بر یکی ایمنی ترین کامیون های سنگین موجود در ایران.

موتورهای به کاربرده شده به روی کامیون ایسوزو FVR از نوع ۶HK1-TCS هستند که به آرایش ۴ سیلندر خطی و حجم نزدیک به ۸ لیتر و حداکثر قدرت ۳۰۰ اسب بخار مجهز شده اند که این نوع موتور در کامیون ایسوزو FVZ نیز به کاربرده شده است. همچنین انتقال قدرت کامیون ایسوزو ۱۸ تن FVR نیز به وسیله گیربکس های ۸ دنده ZF انجام می شود.

مشخصات فنی کامیون ۱۸ تن ایسوزو FVR

موتور کامیون ۱۸ تن ایسوزو

  • مدل ۶HK1-TCS
  • نوع مدل: ۴ سیلندر خطی ۴ زمانه، تزریق مستقیم مجهز به توربوشارژر و اینتر کولر
  • انژکتور: تراکمی، تزریق مستقیم مجهز به توربوشارژر و اینتر کولر
  • حجم: ۷۷۹۰ سی سی
  • نسبت تراکم: ۰/۱۷
  • قدرت موتور: ۲۴۰۰/۳۰۰ اسب بخار/دور در دقیقه
  • گشتاور: ۱۴۵۰/۹۸۰ نیوتن متر / دور در دقیقه

جعبه دنده
نوع ZF9S1110

کلاچ کامیون ایسوزو ۱۸ تن
تک صفحه ای خشک با کنترلگر هیدرو پنوماتیک، قطر خارجی ۳۸۰ میلی متر

سیستم تعلیق

  • جلو: فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی
  • عقب: فنر تخت چند لایه

سیستم فرمان
فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی

شاسی کامیون ایسوزو

  • نوع: نردبانی
  • طول: ۷۸۵۰ میلی متر
  • عرض: ۸۵۰ میلی متر
  • ضخامت: ۱۰ میلی متر
  • جنس: JSH440J
  • تعداد تیرک های عرضی ۷

سیستم ترمز کامیون ایسوزو
مجهز به سیستم ترمز ضد قفل کاسه ای، پنوماتیک

  1. ترمز کمکی: ترمز موتور با کنترلگر الکتروپنوماتیکی
  2. ترمز دستی: مکانیزم پنوماتیکی- عملکرد بر روی چرخ های عقب

عملکرد کامیون FVR
حداکثر توان بالابری از شیب ۴۷ درصد
حداقل شعاع گردش: ۸/۰۵ لیتر

امکانات و تجهیزات کامیون ایسوزو FVR

  • مطابق با استاندارد های آلایندگی اروپا یورو ۴
  • کابین تاشو با مکانیزم الکتروهیدرولیکی
  • دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن
  • کولر و CD PLAYER
  • مکانیزم پنوماتیکی صندلی راننده
  • کابین خواب
  • شیشه بالابر برقی
  • کیسه هوا راننده و سرنشین
  • ریموت کنترل درب ها
  • تایر: ۲۹۵-۸۰R22/5
  • رینگ: ۲۲/۵X8/25
  • ظرفیت باک: ۲۰۰ لیتر

لوازم یدکی کامیون ایسوزو FVR

 
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

ایسوزو یا فوسو؟

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

کامیونت ایسوزو
این کامیونت قدرتمند ژاپنی که سال های زیادی است در جاده های کشور تردد می کند، توسط شرکت بهمن دیزل وارد بازار ایران شد.

و در شهرک صنعتی البرز (بین استان البرز و استان قزوین) مونتاژ می شود. خدمات پس از فروش کامیونت ایسوزو در اغلب استان های کشور یافت می شود و قطعات این غول ژاپنی به وفور در کل بازار کشور یافت می‌شود.

کامیونت ایسوزو به دلیل قدمتی که در بازار ایران و همچنین بین راننده ها دارد به کامیونت اول بازار تبدیل شده است. البته دلیل اصلی محبوبیت کامیونت ایسوزو کیفیت عالی قطعات.

ظاهر زیبا و خدمات پس از فروش قوی در کل کشور توسط گروه بهمن وجود قطعات اصلی در بازار و همچنین استحلاک کم و نرم بودن کامیونت ایسوزو در هنگام رانندگی حس خوبی را به راننده منتقل می کند که شاید همه ی این ها درکنار هم باعث موفقیت کامیونت ایسوزو در کشور ما و یا خیلی وسیعتر در ۵ قاره ی جهان شده است.

تنوع محصولات این کمپانی شامل کامیونت ایسوزو ۵٫۲ تن، کامیونت ۶تن ایسوزو، کامیونت ۸٫۴ ایسوزو و کامیون ۱۸تن ایسوزو (تک باری ایسوزو)

کامیونت ۵٫۲ تن: این کامیونت کوچک ترین تناز کامیونت ایسوزو است که معمولا برای جابحایی بار در سطح شهر استفاده می شود. معمولا کامیونت ۵ تن ایسوزو مورد توجه شرکت ها از جمله شرکت های پخش و یا اشخاصی که قصد جابه جایی بار در سطح شهر را دارن است.

کامیونت ۵٫۲ ایسوزو به دلیل کوچک بودن به راحتی در داخل خیابان ها، کوچه ها تردد می کند و برای رانندگی با این کامیونت نیاز به گواهی نامه پایه ۲ است و این هم دیل خوبی برای توجه شرکت ها به این تناز می باشد. بخاطر وجود راننده های زیاد پایه ۲ است.

کامیونت فوسو
کامیونت فوسو که به تازگی توسط کمپانی مایان کوگل که زیر مجموعه کمپانی ماموت در ایران است وارد شده است.

کامیونت فوسو متعلق به ابر کمپانی میتسوبیشی است که می توان گفت به دلیل داشتن پدری المانی و مادری ژاپنی اصالتی اروپایی دارد. به راستی در بازار ایران جایگاه خالی کامیونت اروپایی به چشم می آمد که با حضور کامیونت فوسو این خلاء تا حدودی پر شده است.

کامیونت فوسو به دلیل تازه وارد بودن هنوز نتوانسته آنچنان که باید در بازار خود نمایی کند ولی توانسته بخاطر ابعاد و حجم بیشتری که نسبت به ایسوزو دارد بیشتر نگاه ها را به سمت خود بکشاند. البته اروپایی بودن کامیونت فوسو نیز بی تأثیر نبوده است.

  • ولی آیا کامیونت فوسو می تواند با ایسوزوی پیر بازار مجادله کند؟
  • آیا می تواند جایگاه کامیونت ایسوزو را با وجود تازه وارد بودن بگیرد؟
  • به راستی می تواند خدمات پس از فروش قوی مثل گره بهمن ارائه دهد؟
  • آیا کامیونت فوسو به راستی استحلاک پایینی مثل ایسوزو دارد؟

پاسخ این سوال ها را فقط گذشت زمان می دهد ولی چیزی که مشخص است کامیونت ایسوزو رقیب جدیدی به اسم کامیونت فوسو پیدا کرده که با وجود تازه وارد بودن موفق بوده است و انتظار می رود حضور این کامیونت در بازار باعث به وجود آمدن تغییراتی در خرید و فروش کامیونت شود.

لوازم یدکی کامیونت

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

 

لوازم یدکی ایسوزو NPR 75K

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

مشخصات فنی ایسوزو NPR 75K
Isuzu NPR 75Kولوو

  • کشور سازنده: ایران
  • تعداد سیلندر: ۴
  • حجم موتور: ۵۱۹۳ سی سی
  • قدرت: ۱۵۰ اسب بخار
  • گشتاور: ۴۰۲ نیوتن متر
  • جعبه دنده: دنده ای
  • دنده (جلو): ۶
  • حداکثر سرعت: ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت
  • ظرفیت مخزن سوخت: ۱۰۰لیتر
  • نوع سوخت: دیزلی
  • نوع سیستم ایمنی: ترمز ABS, EBD, ASR
  • وزن مجاز: ۶۰۰۰ کیلوگرم
  • طول: ۶۶۳۵ میلیمتر
  • عرض: ۲۱۱۵ میلیمتر
  • ارتفاع: ۲۲۷۰ میلیمتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو۴

مشخصات فنی ایسوزو NPR 75M
Isuzu NPR 75Mایسوزو

  • کشور سازنده: ایران
  • تعداد سیلندر: ۴
  • حجم موتور: ۵۱۹۳ سی سی
  • قدرت: ۱۵۰ اسب بخار
  • گشتاور: ۴۰۲ نیوتن متر
  • جعبه دنده: دنده ای
  • دنده (جلو): ۶
  • حداکثر سرعت: ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت
  • ظرفیت مخزن سوخت: ۱۰۰لیتر
  • نوع سوخت: دیزلی
  • نوع سیستم ایمنی: ترمز ABS, EBD, ASR
  • وزن: ۸۴۰۰ کیلوگرم
  • طول: ۷۸۰۰ میلیمتر
  • عرض: ۲۱۱۵ میلیمتر
  • ارتفاع: ۲۲۷۰ میلیمتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو۴

مشخصات فنی ایسوزو FVR GVW
Isuzu FVR GVWایسوزو

  • کشور سازنده: ایران
  • تعداد سیلندر:  ۶
  • حجم موتور:  ۷۷۹۰ سی سی
  • قدرت: ۳۰۰ اسب بخار
  • گشتاور: ۹۶۱ نیوتن متر
  • جعبه دنده: دنده ای
  • دنده (جلو): ۹
  • ظرفیت مخزن سوخت: ۲۰۰لیتر
  • نوع سوخت: دیزلی
  • نوع سیستم ایمنی: ترمز ABS
  • وزن: ۵۰۰۰ کیلوگرم
  • وزن مجاز: ۱۸۰۰۰ کیلوگرم
  • طول: ۷۹۵۵ میلیمتر
  • عرض: ۲۴۴۵ میلیمتر
  • ارتفاع: ۲۷۶۰ میلیمتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو۴

لوازم یدکی ایسوزو NPR 75K

 
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات کامیونت ایسوزو ۸ تن

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

آشنایی با کامیونت ایسوزو ۸ تن

ایسوزو8 تن

کامیونت ۸ تن ایسوزو با قابلیت حمل بار ۵/۵ تن جزو کامیون‌های پرکاربرد در جهان می باشد. کامیونت ایسوزو به دلیل قدرت بالای موتور و استفاده از قطعات با کیفیت بالا و بازدهی مناسب توانسته بازار کشورهای مختلف را در دست خود نگه دارد. کامیونت ایسوزو ۸ تن پس از حضور موفق در سطح بین‌الملل به دلیل قیمت مناسب، به بازار فروش بالایی در سال‌های گذشته رسیده است.

کامیونت ایسوزو ۸ تن مجاز به کاربری‌های مسقف فلزی – کفی بغلدار بازشو – مسقف چادری – یخچالدار – باری فلزی – تانکر آب – زباله کش – مشبک مسقف فلزی – بالابر – آتش نشانی می‌باشد که تولید این محصول در مجموعه بهمن دیزل صورت می گیرد.

عنوان توضیحات
وزن مجموع ناخالص ۸۴۰۰
نوع موتور ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر
انژکتور کانال مشترک
قطر و کورس پیستون(میلیمتر) ۱۱۵×۱۲۵
حجم موتور ۵۱۹۳cc
نسبت تراکم ۱۷٫۵
حداکثر قدرت (اسب بخار/ دور در دقیقه) ۱۵۵/۲۶۰۰
حداکثر گشتاور (نیوتن متر /دور در دقیقه) ۴۲۰/۱۵۰۰
نوع جعبه دنده MYY-6S
کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی، کنترلگر هیدرولیکی- قطر خارجی ۳۲۵ میلی متر
سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه
سیستم فرمان فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی
نوع شاسی نردبانی
طول شاسی ۷۷۳۵mm
عرض شاسی ۸۵۰mm
ضخامت ۶mm
جنس SAPH440
سیستم ترمز سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگرهای الکترونیکی جهت تعادل در سطوح لغزنده (ABS & EBD & ASR)
نوع ترمز دو مداره، کاسه ای، هیدرولیک
ترمز محور جلو Drum) 320×۱۲۰)
ترمز محور عقب Drum) 320×۱۲۰)
ترمز کمکی ترمز موتور
ترمز دستی مکانیزم مکانیکی – در انتهای گیربکس
تایر ۲۱۵/۷۵/R17.5 or 7.50-16-14PR
رینگ ۱۷٫۵×۶ یا ۱۶×۶
ظرفیت باک بنزین (لیتر) ۱۰۰
دینام ۲۴V-50A
باطری ۲× (۱۲V-65A)
حداکثر توان بالا روی از شیب (درصد) ۳۵
حداقل شعاع گردش (متر) ۸٫۶
مطابق با استاندارد های آلایندگی اروپا (EURO-IV) دارد
کابین مجهز به ترشن بار (دسترسی آسان به موتور) دارد
دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن دارد
کولر و CD Player دارد
شیشه بالابر برقی دارد

قطعات کامیونت ایسوزو ۸ تن

 
  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی کامیونت ایسوزو ۵٫۲۰۰

 دیزل شاپ  مجله دیزل شاپ  

آشنایی با کامیونت ایسوزو ۵٫۲۰۰

کمپانی خودروسازی ایسوزو با برخورداری از کادر مجرب و کارشناسان متخصص در امر مکانیز کردن انبارها استفاده مناسب از فضای موجود و به حداقل رساندن هزینه ها با هدف ارائه بهتر خدمات به مشتریان جز یکی از برندهای برتر صنعت خودروسازی ژاپن می باشد. کامیونت ایسوزو با قابلیت تحمل وزن مختلف به بازار ماشین‌آلات نیمه سنگین ارائه شده است که در این راستا کامیونت ایسوزو در تناژ‌های مختلف با هدف تنوع در سبد محصولات تولیدی خود را در ۳ مدل ۵ تن، ۶ تن و ۸ تن عرضه بازار صنعت خودرو کرده است.

شرکت بهمن دیزل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات کامیونت در ایران می‌باشد که با هدف نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پا به عرصه رقابتی گذاشته است و با همکاری بهمن دیزل کامیونت‌های ایسوزو وارد بازار کشور کرده است که با فروش بالای این کامیونت‌ها بیشترین بازدهی را در بازار ماشین‌های نیمه سنگین داشته است که قیمت و فروش این محصولات هر ساله توسط نمایندگی بهمن دیزل به بازار ارائه می‌شود.

عنوان توضیحات
وزن مجموع ناخالص ۵٫۲۰۰
نوع موتور ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژر و اینتر‌کولر
قطر و کورس پیستون (میلیمتر) ۹۵٫۴ &104.9
حجم موتور ۲۹۹۹cc
نسبت تراکم ۱۵٫۹
حداکثر قدرت (اسب بخار/ دور در دقیقه) ۱۲۰/۲۹۰۰
حداکثر گشتاور (کیلوگرم.متر/ دور در دقیقه) ۲۳۰/۱۵۰۰-۳۲۰۰
نوع گیربکس MSB5S
نوع کلاچ تک صفحه‌ای خشک با فنر دیافراگمی، هیدرولیک، قطر خارجی ۲۴۰ میلی‌متر
سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه
سیستم فرمان فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی
نوع شاسی نردبانی
طول شاسی ۴۵۲۰
عرض شاسی ۶۳۰&740
ضخامت شاسی ۴٫۵
جنس شاسی SAPH 440
تعداد تیرکهای عرضی ۶
نوع ترمز دو مداره، کاسه‌ای، هیدرولیک
ترمز کمکی ترمز موتور(خفه‌کن موتور)
ترمز دستی مکانیکی در انتهای گیربکس
لاستیک ۷٫۰۰-۱۶-۱۰PR (71Psi)
رینگ ۵٫۵-۱۶
ظرفیت باک ۷۵lit
دینام ۱۲V-60A
باطری ۱۲V-110A
حداکثر سرعت مجاز با بار (کیلومتر در ساعت) ۱۰۲
حداکثر توان بالاروی از شیب (درصد) ۳۴
حداقل شعاع گردش (متر) ۵٫۱
مطابق با استاندارد‌های آلایندگی اروپا (EURO4) دارد
توربو شارژ و اینتر کولر دارد
کاتالیست اگزوز دارد
مجهز به سیستم هوشمند ECM دارد
کولر و فرمان هیدرولیک دارد
دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن دارد
مصرف سوخت دارد

کامیونت ایسوزو

لوازم یدکی کامیونت ایسوزو ۵٫۲۰۰

 
  • دیزل شاپ