دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی

دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی

لوازم یدکی اتوبوس کامیون کشنده کامیونت تریلر| قطعات اتوبوس کامیون کمپرسی تریلی
دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین
شماره تماس:
09337263827
پشتیبانی واتساپ : 09337263827
آدرس رسمی سایت : https://dizelshop.com/


۳۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مراسم امروز از کامیون ملی کاوه، کامیونت جدید الوند و کامیون جدید ۶۶ ولوو رونمایی شد.
علی ملک، مدیر عامل شرکت سایپا دیزل در این مراسم با اشاره به طراحی و ساخت کامیون ملی با نام کاوه گفت: بیش از ۲ سال کار مطالعاتی، تحقیقاتی و اجرایی توسط متخصصین سایپا دیزل برای اجرای این طرح انجام شده است.
وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار کشش خرید کامیون ملی را به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان داراست ولی ما ای خودرو را با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت سایپا دیزل تصریح کرد: این کامیون کشنده با توان ۴۲۰ اسب بخار امکان کشندگی ۷۰ تن بار را دارا است و از تمام مزیتهای موجود در محصولات ولوو، رنو و البرز برخوردار است.
وی با بیان اینکه طی سال جاری ۲۵۰ دستگاه کامیون کاوه در کشور تولید خواهد شد، گفت: تولید این محصول در سال آینده به ۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.
ملک در ادامه با اشاره به تولید کامیونت جدید الوند توسط شرکت سایپا دیزل گفت: پس از بررسی دقیق بازار، سلیقه مشتریان، توانمندی مالی و با توجه به استانداردهای روز دنیا، خودروی الوند در دو نوع ۶،۵ تن و ۸،۵ تن با ۱۵ درصد داخلی سازی به تولید رسید.
وی با بیان اینکه میزان ساخت داخل کامیون ملی تا پایان سال به ۳۳درصد می رسد، افزود: کامیونت ۶،۵ تن الوند با قدرت موتور ۱۴۵اسب بخار و کامیونت ۸،۵ تن با قدرت موتور ۱۵۵ اسب بخار تولید خواهد شد.
ملک در مورد میزان مصرف سوخت کامیونت الوند نیز گفت: مصرف سوخت این خودرو ۱۳ لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر است.

فروشگاه لوازم یدکی کامیون 

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

کلید بالابر ولوو

کلید بالابر ولوو 

کلید بالابر ولوو  با شماره فنی ۲۱۸۷۹۸۸۶

 

کلید بالابر ولوو B19

کلید بالابر ولوو BYR

کلید بالابر ولوو  FH12

کلید بالابر ولوو  b12

کلید بالابر ولوو  f

کلید بالابر ولوو  F12

کلید بالابر ولوو FH

کلید بالابر ولوو FH 420

کلید بالابر ولوو FH460

کلید بالابر ولوو FH13

کلید بالابر ولوو FH13

کلید بالابر ولوو FH13

کلید بالابر ولوو FH500

کلید بالابر ولوو FH610

کلید بالابر ولوو FH660

کلید بالابر ولوو FH750

کلید بالابر ولوو FM11

کلید بالابر ولوو FM12

کلید بالابر ولوو FM9

کلید بالابر ولوو FMA

کلید بالابر ولوو H16

کلید بالابر ولوو M13

کلید بالابر ولوو N

کلید بالابر ولوو N10

کلید بالابر ولوو N12

کلید بالابر ولوو NL

کلید بالابر ولوو TX

کلید بالابر ولوو FM460

کلید بالابر ولوو FMX460

کلید بالابر ولوو ZF

ولوو VolVo

ولوو شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازندهٔ خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است. شرکت وُلوُدر سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود. گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود، تحت نام ولوو کارز، به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت. در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس می‌باشد، و بخش ساخت خودروی سواری (ولوو کارز)، زیرمجموعه شرکت چینیجیلی هست.

از جلمه محصولات ولولو در ایران  ولوو Volvo F12 ولوو Volvo FH ولوو Volvo FH12 420 ولوو Volvo FH12 460 ولوو Volvo FH13 440 ولوو Volvo FH13 480 ولوو Volvo FH500 ولوو Volvo FMa ولوو Volvo H16 ولوو Volvo M13 ولوو Volvo N10 جدید ولوو Volvo N10 قدیم ولوو Volvo N12 ولوو Volvo NH12 ولوو Volvo NL

لوازم یدکی و قطعات ولوو را از دیزل شاپ بخواهید

 

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات شهاب خودرو

شهاب خودرو Shahabkhodro
شرکت شهاب خودرو به عنوان اولین خودرو ساز داخلی می‌باشد که با یک شرکت خارجی قرارداد در زمینه مونتاژ و واردات خودرو بسته است این شرکت در سال 1342 تاسیس شد ، شرکت شهاب خودرو اولین قرار داد بین المللی خود را با شرکت لیلاند موتور بسته است ، شرکت لیلاند موتور یک شرکت انگلیسی می‌باشد که در ساخت انواع کامیون های کمپرسی و کشنده های باری فعالیت داشته است. با بستن قرار داد میان این دو شرکت سبب شد تا شهاب خودرو خط تولید محصولات لیلاند موتور را در داخل ایران راه اندازی کند و محصولات شرکت لیلاند را به بازار داخلی عرضه کند.

شرکت شهاب خودرو امروز توانسته است به عنوان یک خودرو سازی داخل در زمینه ساخت انواع اتوبوس های بین شهری از شرکت ها مختلف بازار داخل و کشور های اطراف را در دست بگیرد ، محصولات تولیدی امروز این شرکت محصولات رنو فرانسه ، مان آلمان ، زد اف آلمان ، والو فرانسه ، بوده اسپانیا می‌باشد. با توجه به تولیدات و مونتاژ گسترده این شرکت سبب شده است تا مشتریان بسیاری را به خود جذب کند ، مشتریان امروز این شرکت سازمان های شهرداری ، شرکت نفت و... می‌باشند.

لوازم یدکی شهاب خودرو را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

به گزارش سرویس اقتصادی برخط نیوز به نقل از فارس - احمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره عملکرد ناوگان کامیونی در مورد تخلیه کالاهای اساسی از بنادر کشور خصوصاً بندر امام خمینی(ره) و مصوبه اخیر دولت مبنی بر تخلیه سریع کالاهای اساسی، اظهار داشت: در بحث تخلیه کالای اساسی در حال حاضر کارها تا اندازه ای پیش رفته است، کامیونداران همکاری کرده اند و به سمت بندر امام برای تخلیه کالاهای اساسی رفتند، ضمن آن که مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بندر امام خمینی (ره) مستقر شد و هماهنگی های لازم را با استان های مختلف برای تخلیه کالای اساسی از بنادر انجام داد، اما مشکلاتی هم قابل طرح است.

* هم زمانی پهلوگیری کشتی های کالای اساسی با فصل برداشت چغندر قند و صیفی جات گرمسیر

وی با اشاره ضرورت توجه به چند موضوع مهم در تخلیه کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: اولین مشکلی که در این باره وجود داشت، همزمانی پهلوگیری کشتی های کالای اساسی و نهاده های دامی با موضوع برداشت محصولات کشاورزی و خصوصاً چغندر قند بود، این یک اشتباه متولیان امر است، وقتی فصل برداشت چغندر قند و صیفی جات گرمسیر همین اردیبهشت و خرداد است، نباید موضوع تخلیه سریع کالای اساسی را هم در همین فصل اعلام کنند، به هر حال هر کدام از اینها ناوگان خاص خود را می طلبد، برای تخلیه این بار ها ناوگان کامیونی خاص نیاز است ناوگان باید لبه دار یا کمپرسی یا اتاق دار باشد، این هم زمانی ترخیص کالای اساسی و برداشت چغندر قند موجب شد که کامیون کم داشته باشیم، در واقع تقاضای حمل کالا زیاد بود و ناوگان به اندازه تقاضا موجود نبود.

* در تولید و واردات به نوع کاربری ناوگان کامیونی توجه نشده است

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور در توضیح دومین مشکل در این حوز ه بیان کرد: ما بارها اعلام کرده ایم که به نوع کاربری ناوگان در بخش حمل و نقل جاده ای توجه نشده است، زمانی کشور چین هر چه کامیون تولید می کرد، ما بدون توجه به کیفیت وارد کرده ایم، امروز ۳۵ درصد از ناوگان فرسوده ما، ناوگان اتاق دار است، در هشت سال اخیر آقایان چند دستگاه کامیون اتاق دار در داخل ساخته یا وارد کرده اند؟ بالاخره کامیون بنز مدل ۱۹۶۷ یا ولوو ۱۰ چرخ ۱۹۷۵، اتاق دار است و بار مخصوص کامیون های اتاق دار را می آورد، اینها امروز فرسوده شده اند و باید جایگزین شوند، کدام سازنده تولید داخل، جایگزین این کامیون ها را ساخته است یا اصلا وارد شده است؟ متأسفانه به این موضوعات هیچ توجهی نشده است.

* کامیون کم نداریم، اما بهره وری ناوگان کامیونی به علت فرسودگی پایین است

کریمی در تشریح سومین مشکل توضیح داد: ناوگان حمل بار جاده ای از نظر تعداد مشکلی ندارد اما از نظر کیفیت فرسوده است و نمی تواند بهره وری مناسبی داشته باشد و قطعا در حد بهره وری ناوگان روزِ اروپا نیست، این کامیون پس از آنکه یک بار را از بندر امام خمینی (ره) به مقصد منتقل می کند، به علت فرسودگی باید پنج روز در تعمیرگاه سرویس شود، در حالی که در همین پنج روز می توانست باری دیگر را جابه جا کند، اما چون باید به تعمیرگاه برود، همان کرایه ای را که هم بابت حمل کالا دریافت کرده است، هزینه تعمیر گاه می کند.

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور اضافه کرد: اگر یک دستگاه کامیون ماهانه ۱۰ هزار کیلومتر و سالی ۱۲۰ هزار کیلومتر تردد کند، از نظر ما ایده آل (مناسب) است، اما ناوگان ما به دلیل فرسودگی این امکان را ندارند.

* سوخت تشویقی مشوقی برای کامیون دار نیست

وی درباره ارائه سوخت تشویقی (۳۰ درصد بیشتر از میزان سیر) به کامیون هایی که در مسیر بندر امام خمینی (ره) و استان خوزستان تردد کنند، گفت: این سهمیه سوخت تشویقی به نظر من هیچ مشوقی محسوب نمی شود، من به عنوان کامیون دار فقط سوخت مورد نیاز خود را برای تردد کامیونم لازم دارم، سوخت هم با قیمت آزاد نمی خواهم سوخت بیشتر هم نمی خواهم، قرار نیست که از محل سوخت بیشتر، درآمد بیشتری اخذ کنم یا سوخت با قیمت لیتری ۳۰۰ تومان دریافت کنم و لیتری ۳۰۰۰ تومان بفروشم، فقط برای ما مهم است سوخت کامیون تأمین باشد، سوخت کامیون هم که بر اساس کارکرد و سیر مشخص و تامین می شود، بنابراین این سهمیه سوخته تشویقی عملاً چندان به درد کامیوندار نمی خورند، تشویق باید در چیزهای دیگر باشد.

* لاستیک تشویقی مشوقی برای جذب کامیون به سمت بندر امام نیست

کریمی اضافه کرد: در بحث لاستیک تشویقی هم همین مواردی که مطرح شد، مصداق دارد، لاستیک تشویقی به تاز گی مطرح شد ، مبنی بر اینکه کامیون هایی که به بندر امام خمینی (ره) بروند در ازاء چند سرویس، لاستیک وارداتی با دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت می کنند، در حالی که این موضوع هم مشوقی برای کامیون دار محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: کامیونی که مسیر بندر امام خمینی (ره) را می رود و کلاً کارش حمل نهاده های دامی است، همیشه کار خود را انجام می دهد چه مشوق باشد چه نباشد، در آن مسیر از گذشته بار حمل می کرده است، بنابراین کامیونی که مسیرش بندر امام خمینی (ره) و خوزستان نیست، به خاطر لاستیک یک جفت لاستیک یا ۳۰ درصد سوخت بیشتر، مسیر همیشگی خود را عوض نمی کند.

* روغن موتور کامیون نایاب شد

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور اظهار کرد: از استان های مختلف به ما اعلام کرده اند که روغن موتور موجود نیست و یا بسیار گران است، همین روغن موتور با چند برابر قیمت صادر می شود، در حالی که باید اول مصرف داخل را تأمین کنند .

کریمی اضافه کرد: راننده های ما که بار از بندر امام خمینی(ره) زده اند روغن موتور گیرشان نمی آید و سردرگم هستند.

منبع : خبرگزاری فارس

فروش قطعات کامیون

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

فیلتر روغن ولوو

فیلتر روغن ولوو با شماره فنی ۲۱۸۷۹۸۸۶

 

فیلتر روغن ولوو  B19

فیلتر روغن ولوو BYR

فیلتر روغن ولوو FH12

فیلتر روغن ولوو  b12

فیلتر روغن ولوو f

فیلتر روغن ولوو F12

فیلتر روغن ولوو  FH

فیلتر روغن ولوو FH 420

فیلتر روغن ولوو FH460

فیلتر روغن ولوو FH13

فیلتر روغن ولوو FH13

فیلتر روغن ولوو FH13

فیلتر روغن ولوو FH500

فیلتر روغن ولوو FH610

فیلتر روغن ولوو FH660

فیلتر روغن ولوو FH750

فیلتر روغن ولوو FM11

فیلتر روغن ولوو  FM12

فیلتر روغن ولوو FM9

فیلتر روغن ولوو FMA

فیلتر روغن ولوو  H16

فیلتر روغن ولوو  M13

فیلتر روغن ولوو N

فیلتر روغن ولوو N10

فیلتر روغن ولوو N12

فیلتر روغن ولوو NL

فیلتر روغن ولوو TX

فیلتر روغن ولوو FM460

فیلتر روغن ولوو FMX460

فیلتر روغن ولوو ZF

ولوو VolVo

ولوو شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازندهٔ خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است. شرکت وُلوُدر سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود. گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود، تحت نام ولوو کارز، به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت. در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس می‌باشد، و بخش ساخت خودروی سواری (ولوو کارز)، زیرمجموعه شرکت چینیجیلی هست.

از جلمه محصولات ولولو در ایران  ولوو Volvo F12 ولوو Volvo FH ولوو Volvo FH12 420 ولوو Volvo FH12 460 ولوو Volvo FH13 440 ولوو Volvo FH13 480 ولوو Volvo FH500 ولوو Volvo FMa ولوو Volvo H16 ولوو Volvo M13 ولوو Volvo N10 جدید ولوو Volvo N10 قدیم ولوو Volvo N12 ولوو Volvo NH12 ولوو Volvo NL

لوازم یدکی و قطعات ولوو را از دیزل شاپ بخواهید

 

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات شانتویی

شانتویی Shantui

شرکت شانتویی یکی از بهترین شرکت های تولید کننده بیل های مکانیکی می‌باشد این شرکت می‌تواند به خوبی محصولاتی با جدید ترین تکنولوژی را تولید و به بازار عرضه کند با داشتن جدید ترین متدهای روز در ساخت انواع ماشین های سنگین این شرکت توانسته است بیل مکانیکی پی سی 210 را تولید کند که در نوع خود بسیار بی‌نظیر می‌باشد ، این بیل مکانیکی توانایی تغییر کاربری دارد که به همین دلیل توجه بسیار از افراد را به خودش جلب کرده است. یکی از مهم ترین کار هایی که شرکت آران ماشین برای این محصولات انجام داده است به کارگیری متخصصان برای تغییر در ساختار این بیل مکانیکی و تبدیل آن به بیل مکانیکی با بازده ای بالا و مناسب با شرایط موجود در کشور ما می‌باشد.

قطعات به کاربرده شده در ساخت pc210 قابل تغییر است و سبب می‌شود بتوانید به راحتی از آن در صنایع مختلف در داخل کشور استفاده کرده و از هزینه های اضافی بکاهد که در نهایت موجب ارزان تر بود قطعات این بیل مکانیکی می‌شود و شما می‌توانید بدون داشتن هیچ گونه دق دقه ای از آن استفاده کنید ، با داشتن 35 نمایندگی فعال در سر تا سر ایران این شرکت توانسته است به خوبی محصولات این شرکت را در ایران عرضه کرده و از آن پشتیبانی کند.
از تولیدات این شرکت :

لودر شانتویی SL150
بیل مکانیکی شانتویی PC210
بیل مکانیکی شانتویی PC210
لودر شانتویی SL150
لوازم یدکی شانتویی را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

کشنده ولوو

کشنده های ولوو با اصالتی سوئدی توسط شرکت سایپا دیزل روانه ی بازار ماشین های سنگین ایران می شوند که از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی در ایران است . شرکت سوئدی ولوو سازنده ی انواع ماشین های سنگین و نیز قطعات یدکی مربوط به آن ها می باشد. این شرکت در حال حاضر به تولید انواع کامیون ، تریلی ، اتوبوس ، انواع تجهیزات سازه ای و ترابری ، سامانه های پیش رانش دریایی و صنعتی ، انواع تجهیزات هواوفضا و نیز به ارائه ی خدمات مالی مشغول است. شهرت اعظم شرکت سوئدی ولوو به بخش کامیون های آن یعنی ولوو تراکس مرتبط است که امروزه قدرتمندترین کامیون کشنده دنیا را تولید می کند و از ابر قدرت های کامیون سازی در جهان است.

شرکت سایپا دیزل به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات ولوو می باشد که به عنوان یک یاز مهمترین های صنعت خودرو جهان محسوب می شود و جزو نمایندگان برتر ولوو تراکس قرار گرفته است.
معروف ترین و نیز محبوب ترین کشنده ولوو در ایران ، مدل های FH 500 ، FH 460، FM 460 و FH 16 هستند که جدیدترین و قوی ترین مدل FH 16 آذر ماه امسال در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو رونمایی شد و از اوایل سال 1397 عرضه می شود. کشنده ولوو FH 16 که ولوو آن را آبدره ی مرموز لقب داده است قوی ترین کشنده ی این شرکت سوئدی است که تا اکنون تولید شده است و ولوو برای قدرت FH 16 کاملا پر مدعا رجز خوانی کرده است.

نگاهی به کشنده های نام برده ی ولوو بیندازیم ، کشنده ولوو FH 500 با موتور 500 اسب بخاری و استاندارد آلایندگی یورو 4 (Euro IV ) جزو محبوب ترین کشنده های ولوو است که مجموع وزن ناخالص آن برابر با 44000 کیلو گرم است.
کشنده ولوو مدل FH 460 با قدرت موتور 460 اسب بخار یک پله پایین از FH 500 محبوب قرار دارد ، این کشنده نیز دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 ( Euro IV) است و مجموع وزن ناخالص آن 100000 کیلو گرم می باشد .
کشنده ولوو مدل FM 460 با موتور 500 اسب بخاری از نظر قدرت موتور هم رده ی کشنده ولوو FH500 است ولی استاندارد آلایندگی آن یورو 5 ( Euro V + EEV ) است که با این اوصاف این خودرو در رسته ی خودروهای دوست دار محیط زیست قرار می گیرد ، مجموع وزن ناخالص این کشنده ولوو 44000 کیلو گرم می باشد.
اما کشنده ولوو مدل FH 16 که به تعبیر رانندگان ماشین های سنگین ، سلطان جاده لقب می گیرد با قدرت موتور 750 اسب بخار در صدر جدول قدرت موتور قرار گرفته و قوی ترین کشنده ولوو محسوب می شود. کشنده FH 16 نیز دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 ( Euro V ) است.

کشنده ولوو مدل FH 500

مشخصات کشنده ولوو FH500
طول کامیون کشده ولوو ۵۸۹۰
عرض کامیون ۲۵۵۰
فاصله محوری۳۷۰۰
ارتفاع سقف کامیون تا سطح زمین ۴۰۲۰
وزن مجموع ناخالص مجاز۴۴،۰۰۰
وزن کل شاسی ۷۵۹۲

مشخصات فنی کشنده ولوو fh500
موتور ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر
قدرت موتور۵۰۰ اسب بخار
حداکثر گشتاورد ۲۵۰۰ نیوتن متر
تعداد دنده ها ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده عقب
مخزن سوخت :فولادی به ظرفیت ۶۱۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵۲۵۰
ظرفیت روغن ۳۳ لیتر
کلاچ تک صفحه ای، هیدرولیک ،اورگانیک تقویت شده
ولتاژ ۲۴ ولت
ظرفیت آلترناتور ۱۱۰
باطری ۲x170آمپرساعت
قدرت استارت ۷/۵

تجهیزات استانداردکشنده ولوو اف هاش ۵۰۰
بوق الکتریکی شهری و بادی
سیستم خودکار تنظیم سرعت
مجهز به تجهیزات کاهنده آلودگی صوتی(SIGN(L)80dba)
اتصالات برق و باد تریلر
فیلتر آبگیر سوخت
پیش گرمکن موتور
لاستیک زاپاس
چراغ مه شکن
کپسول آتش خاموش کن
گلگیر و گل پخش کن عقب
گربه رو آلومینیومی
بکسل بند جلو
آفتابگیر بیرونی و داخلی
مبدل ۲۴ به ۱۲ ولت جهت ادوات برقی
مجموعه ابزار کامل
جک بالابر ۲۰ تن
چرخ پنجم ۲ اینچی

کشنده ولوو مدل FH 460

مشخصات فنی کشنده ولوو مدل FH 460
موتور کشنده ولوو
مدل : VOLVO D13A460 SCR ( Ad-Blue )
استاندارد آلایندگی : Euro IV
قدرت موتور : 338 کیلو وات برابر با 460 اسب بخار در 1900-1400 دور در دقیقه
حجم مجموع سیلندرها : 8/12 لیتر
تعداد سیلندر : 6
ظرفیت روغن : 33 لیتر

تجهیزات ویژه کشنده ولوو
ترمز موتور ( ترمز خفه کن اگزوز + سیستم ترمز موتور (VEB + )از نوع عمل کننده بر روی سوپاپ ها ) ، توربو شارژ ، پیش گرم کن استارت موتور ، مجهز به فن الکتریکی ویسکوز .

جعبه دنده کشنده ولوو FH460
مدل : VT2514B
حداکثر گشتاور ورودی : 2500 نیوتون متر
تعداد دنده ها : 12 دنده جلو و 4 دنده عقب با 2 دنده کرال

کلاچ
مدل : CD40B-O
نوع سیستم : دو صفحه ای ، بادی و هیدرولیک
قطر صفحه : 400 میلی متر

ابعاد و فواصل :
طول کامیون : 6940 میلی متر
عرض کامیون ( کابین ) : 2550 میلی متر
ارتفاع سقف اتاق کامیون تا سطح زمین ( بدون بار ) : 3633 میلی متر
فاصله محوری : 3400 میلی متر
مرکز محور آخر تا انتهای شاسی : 805 میلی متر

کشنده ولوو مدل FM 460

مشخصات کامیون کشنده FM460
طول کامیون :۵۸۹۰میلیمتر
عرض کامیون :۲۵۵۰میلیمتر۳۵۰-موتور-کشنده-و.لوو
فاصله محوری:۳۷۰۰ میلیمتر
عرض شاسی:۸۵۰میلیمتر
وزن مجموع ناخالص مجاز:۴۴۰۰۰ کیلوگرم
وزن کل شاسی :۶۶۴۰ کیلوگرم
ولتاژ :۲۴ ولت
مخزن سوخت : دوتانک سخت از جنس آلومینیوم جمعا ۸۶۰لیتر

مشخصات فنی کامیون کشنده ولوو
۱۲ دنده جلو و ۴دنده عقب
قدرت موتور:۵۰۰ اسب بخار
گشتاور:۲۵۰۰ نیوتن متر
تعداد سیلندر:۶
ظرفیت روغن :۳۳ لیتر
ظرفیت روغن خنک کننده :۴۰لیتر

تجهیزات کابین کشنده ولوو
مدل خواب دار

صندلی راننده تمام بادی اتوماتیک و قابل تنظیم

صندلی کمک راننده قابل تنظیم۳۵۰-,G,,

آینه قیچی

آینه های جانبی گرمکن دار و با تنظیم الکتریکی

سیستم تهویه مطبوع(کولر + بخاری) تمام اتوماتیک و شیشه شور و برف پاک کن چند زمانه

تعلیق عقب اتاق بادی

بالابر برقی اتاق

شیشه بالابر برقی

دریچه سقف برقی

سرعت سنج

تاخوگراف

دورسنج و درجه حرارت آب

میزان سوخت

فشار باد مخازن سیستم و زیر بندی بادی

فشار روغن و کلیه علائم و اطلاعات خاص در صفحه نمایش دیجیتال ارائه

 

لوازم یدکی کشنده ولوو

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

شیر چند منظوره کامیون ولوو با شماره فنی ۲۰۵۱۴۴۴۹ ۴۷۲۸۸۰۰۳۲۰

۲۰۵۱۴۴۴۹ ۴۷۲۸۸۰۰۳۲۰ Volvo truck Multiport Valve
OE NO.:
۲۰۵۱۴۴۴۹
Volvo truck:
Multiport Valve

شیر چند منظوره ولوو 

شیر چند منظوره ولوو  B19

شیر چند منظوره ولوو  BYR

شیر چند منظوره ولوو FH12

شیر چند منظوره ولوو  b12

شیر چند منظوره ولوو  f

شیر چند منظوره ولوو  F12

شیر چند منظوره ولوو  FH

شیر چند منظوره ولوو  FH 420

شیر چند منظوره ولوو FH460

شیر چند منظوره ولوو FH13

شیر چند منظوره ولوو  ۴۴۰ FH13

شیر چند منظوره ولوو  ۴۸۰ FH13

شیر چند منظوره ولوو  FH500

شیر چند منظوره ولوو  FH610

شیر چند منظوره ولوو  FH660

شیر چند منظوره ولوو FH750

شیر چند منظوره ولوو  FM11

شیر چند منظوره ولوو  FM12

شیر چند منظوره ولوو  FM9

شیر چند منظوره ولوو  FMA

شیر چند منظوره ولوو  H16

شیر چند منظوره ولوو  M13

شیر چند منظوره ولوو  N

شیر چند منظوره ولوو  N10

شیر چند منظوره ولوو  N12

شیر چند منظوره ولوو  NL

شیر چند منظوره ولوو  TX

شیر چند منظوره ولوو FM460

شیر چند منظوره ولوو FMX460

شیر چند منظوره ولوو ZF

ولوو VolVo

ولوو شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازندهٔ خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است. شرکت وُلوُدر سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی کمپانی اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود. گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود، تحت نام ولوو کارز، به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت. در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس می‌باشد، و بخش ساخت خودروی سواری (ولوو کارز)، زیرمجموعه شرکت چینیجیلی هست.

از جلمه محصولات ولولو در ایران  ولوو Volvo F12 ولوو Volvo FH ولوو Volvo FH12 420 ولوو Volvo FH12 460 ولوو Volvo FH13 440 ولوو Volvo FH13 480 ولوو Volvo FH500 ولوو Volvo FMa ولوو Volvo H16 ولوو Volvo M13 ولوو Volvo N10 جدید ولوو Volvo N10 قدیم ولوو Volvo N12 ولوو Volvo NH12 ولوو Volvo NL

لوازم یدکی و قطعات ولوو را از دیزل شاپ بخواهید

 

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

قطعات سینو تراک

سینو تراک Sinotruk
سینو تراک شرکتی است چینی تبار است ، این شرکت توسط دولت چین مدیریت می‌شود و شرکتی دولتی محسوب می‌شود ، این شرکت به تولید کننده ماشین های سنگین و نیمه سنگین معروف است ، شرکت سینو تراک به دلیل دولتی بودن بیشتر محصولات خود را برای کشور خود تولید می‌کند ، این محصولات در صنعت داخلی کشور چین مورد استفاده قرار می‌گیرد ، به دلیل قرار داشتن در لیست سومین شرکت چینی که دارای رتبه می‌باشد ، فقط برند آن آشنا است اما خودرو ها و دستگاه های آن به خارج از کشور چین صادر نمی‌شود.

شرکت سینو تراک به دلیل داشتن 25 درصد از سهام شرکت مان آلمان یکی از قدرت مند ترین خودرو ساز های داخلی در چین می‌باشد این شرکت در سال 2009 سهام شرکت مان را خریداری کرد و امروزه صاحب قسمتی از شرکت مان می‌باشد به همین دلیل شرکت مان در سال 2009 موفق به تولید مقدار زیادی دستگاه حدود 125000 دستگاه در سطح جهان شد. شرکت سینو تراک به دلیل نداشتن پشتوانه مالی خوب قابلیت صادرات را ندارد و نمی‌تواند محصولات خود را مانند تمامی شرکت های دیگر به کشور های اروپایی صادر کند. سینو تراک در ساخت قطعات کامیون های تولید شرکت خود از بهترین محصولات استفاده می‌‌کند ، به همین دلیل می‌باشد که حجم تولیدات این شرکت کم تر از شرکت های دیگر می‌باشد.
از تولیدات سینو تراک :

کشنده T7H سینوتراک
کشنده C7 سینوتراک

لوازم یدکی سینو تراک را از دیزل شاپ بخواهید

  • دیزل شاپ
  • ۰
  • ۰

هر چند که به لطف مونتاژ کارهای داخلی، چیزی به نام آپشن یا فول بودن کامیون چندان معنایی در ذهن رانندگان ایرانی ندارد، اما در همین میان تعداد بسیار اندکی کامیون‌های وارداتی هستند که در حد و حدود کامیون‌های روز دنیا آپشن و سیستم‌هایی جهت بهبود کار رانندگان دارند. در این مقاله به یکی از خاص‌ترین محموله کامیون‌های وارداتی ایران می‌پردازیم به نام کامیون‌های کمپانی کِمپِن!

کمپن یک شرکت حمل و نقل مواد فاسدشدنی و میوه جات در آلمان است که دارای کامیون‌های خاص و زیبایی از برندهای روز دنیا است. طرح قبلی کامیون‌های کمپن همه به رنگ کرمی یا نخودی رنگ با خطوط سبز رنگ و شاسی و زیربندی قرمز رنگ بودند و طرح جدید آن‌ها، رنگ آبی کمرنگ با خطوط سفید است. این کامیون‌ها به دستور مالک شرکت همه به صورت فول و این طراحی مستقیماً از کمپانی مورد نظر خریداری می‌شوند.

در ایران به تعداد 11 دستگاه از ولووهای این شرکت چند سال پیش به صورت اتفاقی توسط یک واردکننده خصوصی وارد کشور شدند. تمامی کامیون‌های ولوو وارداتی از این شرکت به رنگ کرمی یا نخودی رنگ، فول و دو محور یا تک دیفرانسیل با موتور ۴۶۰ اسبی بودند. همچنین زیربندی، محور و شاسی این کامیون‌ها قرمز رنگ فابریکی ولوو و رنگ کرمی رنگ با خطوط سبز بودند.

کابین و آپشن‌ها
کابین این 11 کامیون ولوو وارداتی از سری کابین‌های نسل سوم ایکس ال ولوو بودند که نسبت به کابین‌های ایرانی یک سایز بزرگ‌تر بحساب می‌آیند، زیرا که کابین‌های کامیون‌های مونتاژ ایران تماماً سایز مدیوم بوده‌اند. کابین‌های ایکس ال نسبت به نسخه‌های معمولی کمی حجم بیشتری دارند و از قسمت بالایی سقف کاملاً تفاوت‌شان قابل مشاهده است. این کابین‌ها مانند اکثر کامیون‌های وارداتی بر روی چهار بالن سوار بودند که بسیار نرم و راحتی فوق‌العاده‌ای را برای سرنشین‌ها به عمل می‌آوردند (ولوو اف‌اچ‌های مونتاژ در ایران از سر جلو کابین دو عدد فنر و سر عقب تنها مجهز به دو بالن است). هر دو صندلی کابین بادی و مجاز به گرم‌کن بوده که صندلی سمت شاگرد قابلیت چرخش به وسط و صندلی سمت راننده دارای سیستم تنظیم برقی است و همچنین مجهز به کلیدهای تنظیم باله‌های نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه هستند. کابین مجهز به دو تخت در عقب کابین و سه کمد در قسمت جلویی سقف و سه کمد در قسمت بالایی تخت بالا است. نورپردازی داخل کابین توسط دو چراغ سه حالته با کلید ولوم تنظیم شدت حتی به صورت جداگانه هر چراغ و یا دو چراغ با هم مطالعه انجام می‌شود.

ولوو کمپن
تنظیم سانروف در این کابین به صورت برقی و با کلیدی که در کنار کلید روشن کردن چراغ‌های سقف در بالای قسمت سر راننده قرار گرفته، انجام می‌شود. با کلیدهایی که در قسمت کناری تخت ماشین قرار داده شده، می‌توان مقدار شدت چراغ‌های داخل کابین، قفل یا باز بودن درب‌ها، روشن و یا خاموش کردن بخاری درجا را تنظیم کرد.

این کامیون همچنین مجهز به سیستم‌هایی است که کامیون‌های نسل سوم داخلی ایران از آن‌ها بهره نمی‌برند و این سیستم عامل‌ها هر یک بعنوان آپشن برای کامیون بحساب می‌آیند و توسط خریدار که مالک شرکت کمپن بوده، با پرداخت هزینه بیشتر بر روی کامیون‌ها نصب شده‌اند. از جمله ‌آن‌ها سیستم ACC یا کروز کنترل تطبیقی است که بر اساس فاصله با مانع جلو کامیون سرعت خود را تنظیم و قابلیت ترمز اضطراری را دارد. این کامیون سنسور نقطه کور دارد که در کنار دستگیره درب سمت شاگرد قابل مشاهده است. با توجه به این سیستم اگر عاملی از طرف نقطه کور به کامیون نزدیک شود که بتواند خطر ساز باشد، هشدار و آلارم می‌دهد. سیستم رادار خط‌خوان از دیگر آپشن‌های این کامیون است که می‌تواند خروج از خط کامیون را هشدار دهد و در رانندگی خودکار استفاده شود. سنسور آب و هوا که بر اساس برف، باران و یا خشک بودن هوا حالت‌های رانندگی را برای کامیون تنظیم می‌کند. دیگر ویژگی‌های این کامیون شیشه شور چراغ‌های جلو، سیستم صوتی تصویری اصلی ولوو، گرم‌کن آینه‌ها، سیستم ترمز ضد لغزش TCS، یخچال داخل کابین با قابلیت وتنظیم دمای اتوماتیک و دستی، سیستم صوتی تصویری اصلی ولوو با قابلیت اتصال AUX و USB، بلوتوث و قابلیت تنظیم از روی کلیدهای روی فرمان و ضبط سیستم وویس کامند با کلید تنطیم از روی فرمان است.

مشخصات فنی
موتور این کامیون نسل سوم موتورهای ولوو است که 6 سیلندر ۱۳ لیتری و یا در اصل ۱۲.۷ لیتری است. این موتور ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. استاندارد آلایندگی موتور یورو 4 و مجهز به سیستم کاهنده آلایندگی EEV است. نکته مهم این است که FH460 های ایران نسل دوم موتور ۱۲ لیتری را دارا هستند اما این کامیون نسل سوم و موتور ۱۳ لیتری ۴۶۰ اسبی را دارد که مجهز به ترمز موتور ۳ زمانه است.

ولوو کمپن
گیربکس این کامیون زیبا، اتوماتیک ولوو نسخه AT2612F است که ۱۲ دنده به جلو و دو دنده به عقب دارد. وزن مجاز ناخالص کامیون تا ۴۴۰۰۰ کیلوگرم می‌تواند باشد و وزن خالص کشنده حدود ۷۲۰۰ کیلوگرم است.

جا دارد از مالک محترم کامیون تشکر کنیم که حتی بهتر از خود کمپانی کمپن از این کامیون نگهداری می‌کند و فرصتی را در اختیار ما قرار داد تا این کامیون را مورد بررسی قرار دهیم.

 

لوازم یدکی کامیون ولوو 

  • دیزل شاپ